اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

شبکه تبلیغی زنجان مطیع اوامر ولایت و رهبری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شبکه تبلیغی برای اجرای سیاست‌های فرهنگی و دینی مطیع اوامر ولایت فقیه و رهبری است.

شبکه تبلیغی زنجان مطیع اوامر ولایت و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در دیدار هئیت‌های مذهبی، شعرا و مادحین استان زنجان با امام جمعه زنجان، گفت: مسجد، منبر و هئیت به عنوان تاثیر گذارترین رسانه شیعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز این رسانه به عنوان تاثیر گذارترین رسانه جهان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: با وجود برخی شبهه‌ افکنی‌ها این رسانه به عنوان رسانه‌ای تاثیر گذار تا کنون تاثیر خود را در جامعه نشان داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: شبکه تبلیغی استان زنجان به صورت سازماندهی شده فعالیت‌های خود را به صورت منسجم انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 200 مسجد در استان وجود دارد، افزود: یک هزار و 400 هئیت مذهبی در استان فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام دشتکی از فعالیت 800 مداح در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: یک هزار و 500 نفر از طلاب، مبلغان و ائمه جماعات در استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 60 مرکز قرآنی در استان برنامه‌های قرآنی را پیگیری می‌کنند، تصریح کرد: یک هزار و 500 مربی نیز به صورت سازمان یافته در سطح استان زنجان فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه شبکه تبلیغی استان به عنوان یکی از شبکه‌های تاثیر گذار و عظیم محسوب می‌شود، افزود: فعالیت این افراد در قالب شبکه نشان از ظرفیت بالای استان در زمینه‌های دینی و قرآنی دارد.

وی با بیان اینکه استان زنجان، تنها استانی است که شورای تبلیغ در آن شکل گرفته است، افزود: فعالیت موسسات قرآنی نیز در استان بسیار چشمگیر است.

حجت‌الاسلام دشتکی خاطرنشان کرد: این شبکه تبلیغی با هدف اجرای سیاست‌های فرهنگی و دینی مطیع اوامر ولایت است.

وی یادآور شد: آماده‌ایم در راستای سیاست‌ها و دستورات فرهنگی مقام معظم رهبری با امر نماینده ولی فقیه در استان این سیاست‌ها را عملی کنیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول