اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار مازندران:

دهه ولایت تجلی عینی توجه به منویات رهبری است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: دهه ولایت تجلی عینی توجه به منویات مقام معظم رهبری است.

دهه ولایت تجلی عینی توجه به منویات رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی ظهر امروز در دیدار اعضای بنیاد بین‌المللی غدیر مازندران با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: امسال به دلیل برگزاری انتخابات مجلس سال حساسی را در کشور پیش رو داریم.
وی با اشاره به اینکه توجه به مسئله غدیر و ولایت باید به دغدغه جامعه تبدیل شود، تصریح کرد: دهه ولایت تجلی عینی توجه به منویات مقام معظم رهبری است.
استاندار مازندران با اعلام اینکه باید رفتار مسئولان به سیره علوی نزدیک باشد، خاطرنشان کرد: فساد اخیر در سیستم بانکی دستاورد نظام را تحت شعاع قرار داد که باید با صیانت از اموال مردم سعی کنیم که آسیبی به نظام وارد نشود. 
 
* 400 شاعر فارسی زبان برای حضرت علی (ع) شعر سرودند
نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار با اشاره به اینکه باید بنیاد بین‌المللی غدیر از حالت توصیفی بیرون بیاید، گفت: باید به غدیر شرایط تحلیلی بدهیم.
آیت الله نورالله طبرسی با اعلام اینکه عموماً تاریخ ما توصیفی است، ابراز داشت: غدیر از لحاظ توصیف به غنای کامل رسیده و باید به تحلیل محتوای مسائل غدیر پرداخت.
وی با اشاره به اینکه 400 شاعر فارسی زبان برای حضرت علی (ع) شعر سرودند، تصریح کرد: باید برای حرکت برنامه‌های غدیر به سمت تحلیل محتوی تلاش شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران با ابراز تاسف از توجه به مسائل سطحی در مبحث غدیر گفت: ضرورتی که باید در معرفی نهج البلاغه انجام می‌شد، انجام نگرفت. 
طبرسی با اشاره به اینکه باید حکومت حضرت علی (ع) را به عنوان یک منشور در سازمان ملل و در برابر حکومت‌های غرب و شرق معرفی کنیم، ابراز داشت: باید در این زمینه با تحلیل محتوا حرکت کنیم.
وی معرفی فلسفه غدیر را به عنوان حکومت دینی و سیاسی ضروری خواند و متذکر شد: باید علاوه بر حقانیت حضرت علی (ع) حقانیت حکومت سیاسی حضرت علی (ع) را نیز ترویج دهیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران شناسنامه اسلام را از غار حرا، غدیر و رسیدن آن به حرکت امام زمان (عج) خواند و اذعان داشت: بقیه شناسنامه‌هایی که با موضوع غار حرا تا ثقیفه برای اسلام ترسیم کرده‌اند بدلی است و ما آن را قبول نداریم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول