اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در دیر، کنگان و جم:

جریان انحرافی با دیدگاه ولایت و رهبری مخالف است

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه متحد اصولگرایان در دیر، کنگان و جم گفت: جریان انحرافی با دیدگاه ولایت و رهبری مخالف است و به هیچ وجه این جریان را قبول ندارم.

جریان انحرافی با دیدگاه ولایت و رهبری مخالف است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام شیخ موسی احمدی بعد از ظهر امروز در جمع مردم بندر کنگان با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است و به فضل خدا با حضور باشکوه مردم در این انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان زده می‌شود.

 وی افزود: نظام اسلامی در مسیر رشد و تعالی قرار دارد و با تلاش همه دلسوزان این روند با شتاب و کیفیت مطلوب‌تری تداوم خواهد داشت.

نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با هم‌اندیشی و خرد جمعی، راه عظیمی که پیش رو داریم را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

احمدی تصریح کرد: هر گاه جامعه در کنار انسان‌های تحول‌گرا قرار گرفته، منشا تحول شده‌اند و بدون تردید انقلاب و جمهوری اسلامی ما نمونه همین خواسته است.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی الهام‌بخش جهان اسلام و کشورهای غیر اسلامی شده است گفت: امروز در انرژی هسته‌ای حرف اول را می‌زنیم و از قدرت نظامی ما استکبار به لرزه در آمده است.

این نامزد جبهه متحد اصولگرایی با بیان اینکه دیگر در اقتصاد وابسته نیستیم یادآور شد: بنا به گفته رهبر فرزانه انقلاب ما امروز در شرایط شعب ابی‌طالب نیستیم و در شرایط بدر و خیبر هستیم و امروز با تبعیت محض از ولایت می‌رویم آینده دنیا را از آن خودمان کنیم.

احمدی اضافه کرد: انتخابات در واقع به معنای شرکت در امری و سپردن امور مادی و معنوی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دست یک نفر که عصاره فضائل مردم است و یک نماینده وقتی وارد مجلس می‌شود دیگر نماینده یک منطقه نیست بلکه نماینده تمام کشور است.

وی بیان کرد: اگر نماینده قانون بداند و سال‌ها در عرصه قضاوت آسیب‌شناسی جامعه کرده باشد می‌تواند خوب در مجلس اظهار نظر کند.

این نامزد اصولگرای مجلس نهم با بیان اینکه در زندگی چهار خط قرمز دارم گفت: اسلام ـ نظام ـ امام راحل و مقام معظم رهبری این خطوط هستند و تبعیت محض از رهبری را از آموزه‌های دینی یاد گرفته‌ام و این یک شعار نیست.

احمدی در ارتباط با مواضع خود در قبال انتخابات ۸۸ و حوادث بعد از آن اذعان داشت: مواضع من مواضع رهبری است و مو به مو از مواضع ایشان حمایت می‌کنم.

وی درباره جریان انحرافی نیز اظهار داشت: جریان انحرافی را قبول ندارم زیرا آنها با دیدگاه رهبری و ولایت مخالف هستند.

احمدی تصریح کرد: قانون اساسی یک وظیفه بر عهده نماینده گذاشته و آن هم نظارت بر اجرای قوانین است که هیچ قوه دیگری چنین قدرتی ندارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول