اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخشدار مهربان:

سعادت جامعه اسلامی در گرو پیروی از ولایت و رهبری است

خبرگزاری فارس: بخشدار مهربان با تاکید بر برگزاری باشکوه عید غدیرخم و تشریح فلسفه این عید بزرگ اسلامی گفت: امروز به پیروی از ائمه اطهار(ع) مردم ما پیرو ولایت و رهبری هستند و راه کمال وسعادت در پیروی و اطاعت از ولایت و رهبری است.

سعادت جامعه اسلامی در گرو پیروی از ولایت و رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، در آستانه عید غدیرخم صبح امروز همایش بزرگ ولایت به همت ستاد مراسم بخش مهربان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراب و اداره آموزش و پرورش منطقه مهربان در سالن اجتماعات شهید عباسیان اداره آموزش و پرورش منطقه مهربان برگزار شد.
ابراهیم فریادخواه بخشدار مهربان در این مراسم طی سخنانی با قدردانی از فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراب و مجموعه شورای اداری بخش مهربان به خاطر برگزاری همایش بزرگ ولایت در مهربان اظهار داشت: عید سعید غدیرخم عید آل‌محمد است و از ارزشمندترین و والاترین اعیاد اسلامی شناخته می‌شود. 
وی، عبور از دوزخ را تنها با اعتقاد به ولایت ممکن دانست و تصریح کرد: طبق احادیث و روایات در روز قیامت تمام افراد جمع خواهند شد و اگر بخواهند از دوزخ عبور کنند، باید معتقد به ولایت باشند.
فریادخواه با اشاره به اینکه در واقعه غدیرخم، پیامبر گرامی اسلام (ص) با برگزیدن حضرت علی (ع) به عنوان جانشین خود، دین اسلام را کامل کرد، گفت: وظیفه مبلغان و علما است که در ایام دهه ولایت، حادثه غدیرخم، اهداف متعالی اسلام و سیره ائمه معصومین (ع) را به مردم به ویژه جوانان تبیین کنند.
بخشدار مهربان با اشاره به اهمیت گرامیداشت واقعه غدیرخم به‌عنوان روز بزرگ و تاریخ‌ساز در مکتب اسلام، افزود: عید غدیرخم و آغاز ولایت حضرت علی (ع)، سرآغاز یک تحول عظیم و ماندگار در تاریخ اسلام است.
فریادخواه تاکید کرد: عید غدیرخم نماد امت اسلامی و با فضیلت‌ترین اعیاد امت اسلامی است.
بخشدار مهربان با تاکید بر برگزاری باشکوه عید غدیرخم و تشریع فلسفه این عید بزرگ اسلامی افزود: امروز به پیروی از ائمه اطهار(ع) مردم ما پیرو ولایت و رهبری هستند و راه کمال و سعادت در پیروی و اطاعت از ولایت و رهبری است.
فریادخواه در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر نامجو وزیر نیرو و استاندار آذربایجان‌شرقی به بخش مهربان، این سفر را بسیار ارزشمند و مایه خیر و برکت برای منطقه دانست و اظهار امیدواری کرد، با عملیاتی شدن دستورات وزیر نیرو، مسائل و مشکلات منطقه در بخش نیرو برطرف شده و یا به حداقل ممکن برسد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول