اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

علت اصلی سقوط غرب خلأ ولایت و رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردبیل گفت: علت و دلیل اصلی نظام‌های غربی و استعمارگران عالم اسلام خلا ولایت و امامت و رهبری است.

علت اصلی سقوط غرب خلأ ولایت و رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر  اردبیل اظهار داشت: در قضیه بیداری اسلامی و نهضت‌های عربی غرب بیشترین استفاده را از این خلا برد به طوری که ایجاد اختلاف، نظام‌سازی، پیشنهاد قانون اساسی شرک‌آلود و برنامه‌ریزی برای انقلابی با استفاده از نخبگان و خواص سازشکار و عوامل نفوذی در برهه‌های حساس بخشی از این توطئه‌هاست.
وی با اشاره به پذیرش مناظره‌ای که اردوغان مخالفین نظام سکولار را به آن فراخواند، گفت: سال‌هاست دیکتاتورهای سرنگون شده را بر ملت‌ها مسلط کرده‌اند و حالا دایه مهربان‌تر از مادر برای ملت‌ها شده‌اند و تاریخ همیشه اینطور بوده است.
نماینده مردم اردبیل مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در چنین شرایطی یک رهبر بسیار آگاه لازم است تا توطئه‌ها را بشناسد، مقدمات انحراف را متوجه شود گرگ‌ها را در لباس دوست بشناسد، حیله‌هایی را که امت را در برابر کار انجام شده قرار می‌دهد تشخیص دهد و نگذارد امت به نقطه اول بازگردد و نگذارد دشمن بر امواج بحران و انقلاب سوار شده آن را مهار و کنترل و به ساحل دلخواه خود ببرد.
عاملی افزود: در چنین شرایط حساسی مقام معظم رهبری در اجلاسیه نهضت بیداری امت اسلامی به خوبی و با دقت تمام وظیفه رهبری امت را بر عهده گرفته است و بهترین توصیه‌ها و راهنمایی‌ها را به نخبگان منطقه بیان فرمودند و تسلط و اشراف ایشان بر آسیب‌ها و خطرات نهضت‌ها و بیان راهکارها و نفاست سخن فوق‌العاده بود.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری به حق در قالب رهبر جهانی و به عنوان ولی امر مسلمین جهان ظاهر شدند و اگر دشمن تعصب نداشت و زبان به مدح می‌گشود با صدای بلند به مسلمانان تبریک می‌گفت و اعلام می‌کرد، غبطه می‌خوریم که چرا نظام تربیتی غرب نتوانسته چنین شخصیت عظیمی را در دامان خود پرورش دهد.
عاملی هر جمله مقام معظم رهبری را خدشه بسیار محکمی بر فکر و اندیشه و عملکرد غربیان دانست که درصدد مصادره انقلاب‌های عربی هستند.
وی با تجلیل از دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس بخشی از هویت ماست و ما با این حماسه در دنیا شناخته می‌شویم و در هر برنامه‌ریزی بر علیه کشور ما این دفاع حماسی مدنظر دشمن است به همین سبب اقتدار و استقلال کشور ما با این دفاع مقدس تثبیت و تضمین شده است و اگر این حرکت حماسی نبود قطعا در سال 2003 امریکا به جای عراق به ایران یورش می‌آورد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول