اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم دیر، کنگان و جم در محلس:

مردم به جریان ولایت و رهبری رأی دادند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم دنباله‌رو روحانیت هستند و به یک جریان فکری رأی دادند که جریان ولایت و رهبری است.

مردم به جریان ولایت و رهبری رأی دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام شیخ موسی احمدی صبح امروز در مسجد جامع شهر بردخون اظهار داشت: مردم بردخون همواره حماسه‌ساز بوده‌اند و با پیروی از رهبر خود نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند زیرا دشمن برای 12 اسفند برنامه‌ریزی کرده بود و همه امکانات تبلیغاتی و رسانه‌ای خود را به کار برد شاید تردیدی در حضور یکپارچه مردم ایجاد کند ولی آنان مردم ما را نشناخته‌اند.

وی افزود: حماسه حضور در پای صندوق‌ها را نتوانستند انکار کنند و در حوزه جنوبی بیش از 89 درصد مردم در پای صندوق‌ها حاضر شدند و این بینش و آگاهی قلب امام زمان (عج) و روح امام و شهدا و دل رهبر معظم انقلاب را شاد کرد.

احمدی اضافه کرد: مردم دنباله‌رو روحانیت هستند و به یک جریان فکری رأی دادند که جریان ولایت و رهبری است و در استان بوشهر مردم سه نفر ولایتمدار را برگزیدند و به یک نفر به خاطر سید بودن اعتماد کردند.

منتخب مردم ادامه داد: به عهدی که با مردم بستم پایبندم و در کنار و همراه شما برنامه‌هایی که در شعارها داشتم اجرایی می‌کنم ولی یک نماینده به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد زیرا وظیفه نماینده وضع قانون و نظارت بر حسن اجرای قوانین است.

وی تصریح کرد: منابع و امکاناتی نظیر پارس شمالی و جنوبی داریم و با اتاق فکری که ایجاد کرده‌ایم و استفاده از خرد جمعی مسائل را تدوین می‌کنیم و به کمک نخبگان و نمایندگان مطالبات را دنبال و حل می‌کنیم.

احمدی خاطر نشان کرد: رقابت‌ها به پایان رسیده و باید تبدیل به رفاقت شود و هیچ کس احساس نگرانی نکند چون رسالت ما حضور در صحنه و عرضه برنامه‌ها و دیدگاه‌ها بود و اکنون باید به سمت وحدت، اتحاد و همدلی برویم و اختلافات را کنار بگذاریم.

منتخب حوزه انتخابیه دیر، کنگان و جم یادآور شد: 15 سال در سیستم اجرایی کلان کار کرده‌ام و دارای برنامه‌ای هستم که در این چهار سال اجرایی می‌کنم و آنچه امکان عملی شدن ندارد به شما می‌گویم اما برای پیشبرد برنامه نیازمند حضور همه نیروها و گروه‌ها هستم تا در مسیر عمران منطقه بهره ببریم و با راهکارهای سازنده به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول