اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

358 پروژه آموزشی در دولت نهم احداث شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: 358 پروژه آموزشی در دولت نهم ساخته شده است.

358 پروژه آموزشی در دولت نهم احداث شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی عصر پنج‌شنبه در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان خطاب به خیران اظهار داشت: نوع نگاه شما خیرین انسان را وامی‌دارد تا پای چنین نگاه نافذی سر تعظیم فرود بیاوریم که در استانی نفس می‌کشیم که چنین انسان‌های با جسارتی زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: شما انسان‌های با پشتوانه محکم هستید که اراده شما در استان در بحث مدرسه‌سازی موجب افتخار ماست که در جایی رشد یافتیم که شأن چنین انسان‌های بزرگی آن را به وجود آورده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: قبل از سال 84 میزان اعتبار تخصیصی برای ساخت حوزه‌های آموزشی 27 میلیارد تومان بود اما در دولت نهم و دهم اتفاقات بسیار خوبی در این زمینه رخ داد.

وی افزود: در دولت نهم 358 پروژه در بحث آموزشی ساخته شد که 4 هزار و 200 کلاس تحویل داده شده است که یک‌هزار کلاس آن توسط خیرین ساخته شد.

فامیل‌کریمی بیان کرد: 153 میلیارد تومان در ارتباط با 358 پروژه هزینه شده که در دور سوم سفر استانی دولت یک تحول بزرگ اتفاق افتاد به طوریکه 400 پروژه با 92 میلیارد تومان در حوزه آموزشی تصویب شد.

وی در پایان سخنانش گفت: با حضور خیرین استان امر مدرسه‌سازی هرچه پرشورتر در همدان رونق گرفته است و همت آنان همپای دولت سبب شده تا بحث فرهنگی به خوبی پیگیری شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول