اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران:

اجرای طرح 3-3-6 مستلزم تکمیل هفت مدرسه در گچساران است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: برای اجرای مطلوب طرح 3-3-6 در راستای تحقق سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش در گچساران، تکمیل هفت مدرسه در این شهرستان ضرورت دارد.

اجرای طرح 3-3-6 مستلزم تکمیل هفت مدرسه در گچساران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یدالله مرادی در نشست شورای آموزش و پرورش گچساران ضمن محکومیت تصمیم استکباری الحاق بحرین به عربستان اظهار کرد: در محکومیت جنایات دنیای استکبار، بسنده کردن به راهپیمایی مطلوب نبوده و در مخالفت با این اعمال جنایت‌کارانه باید برنامه‌های مؤثری ارائه داد.

* نوار شکست‌های ایران در سوم خرداد 61 قطع شد

مدیر آموزش و پرورش گچساران با تأکید بر حضور پررنگ دستگاه‌های اداری و نهادها و مراکز دانشگاهی در صحنه‌های انقلابی بیان داشت: سوم خرداد روز عزت و سرافرازی ملت ایران در برابر مستکبران است.

مرادی یادآور شد: رزمندگان فداکار ایران اسلامی در سوم خرداد 61 با دلاورمردی‌های خود، نوار شکست‌های پی در پی تاریخ معاصر ایران از ابتدای روی کار آمدن قاجاریه را قطع کردند.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در گچساران خاطر نشان کرد: برگزاری افزون بر 15 برنامه مفید و متنوع که بسیاری از برنامه‌ها برای اولین بار در گچساران برگزار می‌شد، نتیجه همدلی و همفکری همه مسئولان آموزش و پرورش گچساران و دیگر مسئولان و فعالان فرهنگی گچساران بود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به نامگذاری سال 91 با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری ابراز داشت: به منظور تحقق عملی این شعار، توسعه کیفی و کمی هنرستان‌ها در گچساران در دستور کار آموزش و پرورش این شهرستان قرار دارد.

* افتتاح نخستین هنرستان شبانه‌روزی در گچساران

مرادی با اشاره افتتاح نخستین هنرستان شبانه‌روزی دخترانه در گچساران از مسئولان نوسازی مدارس خواست تا همکاری لازم در زمینه تجهیز و راه‌اندازی این مرکز آموزشی را داشته باشند.

وی راه‌اندازی دو دبیرستان سمپاد از مجموع مدارس سازمان پرورش استعدادهای درخشان در سال تحصیلی جدید در گچساران را اقدامی دیگر در راستای تحول در کیفیت‌بخشی به نظام آموزشی در این شهرستان عنوان کرد.

مرادی افزود: 90 دانش‌آموز دختر و 90 دانش‌آموز پسر ممتاز گچسارانی در سال جدید در مدارس سمپاد مشغول به تحصیل می‌شوند که نصب تجهیزات هوشمند سازی این مدارس لازم و ضروری است.

* نوسازی مدارس 16 پروژه نیمه‌تمام در گچساران دارد

این مقام آموزشی و فرهنگی گچساران با اشاره اجرای طرح 3-3-6 در نظام آموزشی به عنوان بخشی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان داشت: برای اجرای این طرح در گچساران با مشکل کمبود فضای آموزشی و معلم مواجه هستیم.

مرادی افزود: در صورت تکمیل پروژه‌های نوسازی مدارس در گچساران مشکل کمبود مکان آموزشی در این شهرستان برطرف می‌شود.

وی تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام نوسازی مدارس در گچساران را 16 پروژه و نیاز گچساران برای تأمین فضای آموزشی کافی در اجرای طرح 3-3-6 را هفت مدرسه عنوان کرد و گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام نوسازی مدارس در گچساران از دو تا 60 درصد نیاز به تکمیل دارند.

مرادی بیان داشت: برای اجرای طرح 3-3-6 باید تمامی مدارس یک‌نوبتی شوند که یک نوبتی شدن مدارس نقش مهمی در بالابردن سطح کیفی آموزش دارد.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول