اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد:

ایجاد هر مدرسه جدید ملزم به حضور حداقل 40 دانش‌آموز است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش سعدآباد گفت: ایجاد هر مدرسه جدید ملزم به حضور حداقل 40 دانش‌آموز است.

ایجاد هر مدرسه جدید ملزم به حضور حداقل 40 دانش‌آموز است

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، محمد امیرزاده بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری سعدآباد اظهار داشت: آموزش و پرورش وظایف متعددی در حوزه‌های کاری متعدد بر عهده دارد که باید از تمام توان و پتانسیل برای تحقق این اهداف بهره‌ ببریم و هیچگونه کوتاهی در این زمینه قابل پذیرش نیست.

وی افزود: تحقق اهداف و برنامه‌های سنگین نیازمند تدوین برنامه‌های جامع و کارآمد به منظور تحقق این اهداف به نحو مطلوب است و عمل دقیق به این وظیفه مسئولیتی سنگین است که تمامی مدیران آموزش و پرورش با تمام توان باید برای تحقق آن تلاش کنند.

امیرزاده خاطرنشان کرد: برطرف کردن نیازهای آموزشی و تحصیلی در بخش سعدآباد از مسائل مهمی است که اداره آموزش و پرورش بخش سعدآباد با تمام وجود برای آن تلاش کرده و اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام داده‌ایم که پیشرفت حوزه‌های آموزشی در منطقه سعدآباد را به دنبال داشته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش سعدآباد بیان داشت: در بخش سعدآباد برخی مدارس و واحدهای آموزشی جمعیت دانش‌آموزی‌شان پایین‌تر از حد نصاب است و در این رابطه باید به این نکته توجه داشته باشیم که ایجاد هر مدرسه جدید ملزم به حضور حداقل 40 دانش‌آموز است.

امیرزاده ادامه داد: اجرای طرح تحول بنیادین در مقاطع مختلف آموزشی موسوم به طرح (3ـ3ـ6) که برابر دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیل جاری است از مسائل مهمی است که مسئولان آموزش و پرورش در حوزه‌های کاری مختلف باید به آن توجه داشته باشند.

وی در همین راستا گفت: طرح مذکور با کارشناسی افراد نخبه و مجرب در سطح کلان طراحی و در نهایت به عنوان یک قانون ابلاغ شده و تمامی متولیان آموزش و پرورش وظیفه دارند با توجیه والدین، دانش‌آموزان و مدیران و ارائه فواید آن در سطح کیفی علمی و پرهیز از توزیع ناعادلانه مراکز علمی و استفاده از آموزگاران مختص با هر مقطع و دروس و نهایتا خروجی علمی پربارتر برای دانش‌آموزان را از این طرح دریابند.

این مسئول بیان داشت: در بخش سعدآباد 14 مدرسه باید به صورت سهمیه‌ای، جایگزینی، روستا مرکزی و یا آموزش از راه دور بنا به میل و رغبت دانش‌آموزان، ادامه تحصیل خود را انتخاب کنند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه سعدآباد گفت: در جلساتی که با مدیر کل آموزش و پرورش استان داشته‌ایم مطمئن هستیم که این طرح بازدهی بسیار مثبتی در موضوع تحصیل دانش‌آموزان و آموزگاران و مدیران دارد.

وی در همین راستا تاکید کرد: ما باید واقعیات را پذیرفته و به دور از تعصبات منطقه‌ای و روستایی زمینه ایجاد هر چه بهتر این طرح را با تعامل فراهم آوریم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول