اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی با حضور رئیس جامعه خیران مدرسه‌ساز

77 خیر مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی و با حضور رئیس جامعه خیران مدرسه‌ساز کشور، استاندار خراسان‌جنوبی و جمع دیگری از مسئولان استانی 77 خیر مدرسه‌ساز استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

77 خیر مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی ظهر امروز در چهاردهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر 356 خیر مدرسه‌ساز در سطح استان‌ خراسان‌جنوبی فعالیت‌ می‌کنند.

محمدرضا بیگی ادامه داد: از بدو تأسیس مجمع خیران در استان این مجمع به طور همزمان در سطح شهرستان‌های خراسان‌جنوبی نیز تشکیل شد.این مجمع با فعالیت سرشار و قابل توجه‌ای که در امر خطیر مدرسه‌سازی داشت توانسته است تاکنون در کنار خیران خدمات قابل توجه و ارزنده‌ای را ارائه دهد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی به برگزاری سیزدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی در سال 90 اشاره کرد و گفت: در این جشنواره 119 خیر حقیقی و حقوقی در سطح استان اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 600 میلیون تومان برای امر مدرسه‌سازی را تعهد کردند.

بیگی ادامه داد: تاکنون از این مبلغ اعتباری بالغ بر 57 میلیارد ریال محقق و صرف انجام 56 پروژه آموزشی با 117 کلاس درس شده است.

وی تصریح کرد: برای برگزاری چهاردهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان نیز از اوایل بهمن ماه کارگروهی تشکیل شد که فعالیت اصلی این کارگروه جذب و هدایت خیران بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی به اهداف جشنواره چهاردهم مدرسه‌سازی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: گسترش فرهنگ مشارکت عمومی در امر مدرسه‌سازی، تجلیل از خیران مدرسه‌ساز، معرفی جایگاه آنان در جامعه و تبیین مشکلات و نیازهای فضای آموزشی و پرورشی استان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نوع جشنواره‌ها است.

بیگی جذب مشارکت‌های مردمی و فعال کردن مجامع خیران مدرسه‌ساز در سطح شهرهای استان را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که تعداد خیران مدرسه‌ساز سال به سال افزایش یابند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی از برگزاری چهاردهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز در هشت شهرستان استان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: در دو شهرستان این جشنواره در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول