اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مدرسه‌سازی برگرفته از عمق اعتقادات مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: رویکرد احسان و نیکوکاری در عرصه مدرسه‌سازی برگرفته از عمق جان و اعتقادات مردم است.

مدرسه‌سازی برگرفته از عمق اعتقادات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: بحث مدرسه‌سازی با برخورداری از نگاه حمایتی خیرین یکی از اقدامات خداپسندانه است که باید برای گسترش و ترویج این فرهنگ تلاش و کوشش شود.

وی افزود: با کمک خیرین مدرسه‌ساز و عاقبت‌اندیش سازمان نوسازی مدارس توانسته است فضاهای آموزشی بسیاری را در این استان ایجاد کند، که در این مسیر نقش خیران برای کمک به این دستگاه بزرگ فرهنگی بسیار مهم و ستودنی است.

نکونام با بیان اینکه دانش‌آموزان مناطق محروم برای برخورداری از مناسب‌ترین مکان برای تعلیم و تربیت چشم انتظار خیرین مدرسه‌ساز هستند، گفت: کمک‌های خیرین پرورش نخبه‌های علمی را به دنبال دارد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در اسلام، اظهار داشت: خیرین نیک‌اندیش مدرسه‌ساز کسانی هستند که در راه گسترش علم و  دانش تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه در بین اقدامات خیریه مردم به مدرسه‌سازی علاقه بیشتری دارند، گفت: رویکرد احسان و نیکوکاری در عرصه مدرسه‌سازی برگرفته از عمق جان و اعتقادات مردم است.

نکونام در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان، گفت: اگر بخواهیم در مقابل دشمنان انقلاب بایستیم و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم، باید توانایی داشته باشیم.

وی در ادامه خطاب به خیران مدرسه‎ساز، خاطرنشان کرد: سرمایه شما خیرین در راهی قرار گرفته که تضمین کننده آینده کشور و قرار دادن انسان‌ها در مسیر الهی است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول