اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری:

حوزه هنری اتاق فکر فرهنگ نظام است / حفظ ارزش‌های نظام مهم‌ترین دغدغه

خبرگزاری فارس: مسئول امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: اتاق فکر فرهنگی نظام هستیم و تمامی دغدغه ما برای حفظ ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حوزه هنری اتاق فکر فرهنگ نظام است / حفظ ارزش‌های نظام مهم‌ترین دغدغه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بعدازظهر امروز همایش بزرگ « هنر حماسه » به مناسبت سی امین سالروز آزادسازی خرمشهر  با حضور هنرمندان برجسته سینما و تئاتر کشور، مدیر حوزه هنری استان، مدیرکل ارشاد استان، مسئولان استانی و شهرستانی  به همت حوزه هنری در سینما سپهر شهرستان ساری برگزار شد.

*حضور فعال مازندران در عرصه های هنری کشور

حسینعلی شوندی مسئول امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور گفت: با حضور چندساعته در حوزه هنری مازندران به این نتیجه رسیدم که حوزه هنری استان در تکریم ارباب رجوع سرآمد سایر استان‌هاست به نحوی که تمام مراجعه‌کنندگان به این حوزه با رضایت کامل از آن خارج می‌شوند و این می‌تواند در پیشبرد اهداف حوزه هنری بسیار اثرگذار باشد.

وی با تشکر از طاهایی استاندار مازندران به جهت حمایت‌های همه جانبه از هنرمندان، بیان داشت: ما اتاق فکر فرهنگی نظام هستیم و تمامی دغدغه ما برای حفظ ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مسئول امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور اظهار امیدواری کرد در این راستا همه امکانات استان‌ها در راه رسیدن به این هدف ارزشمند در اختیار حوزه هنری مراکز استان‌ها قرار گیرد.

وی از استان مازندران به عنوان یکی از مراکز فعال در سطح کشور یاد کرد و بیان داشت: امیدواریم روز به روز شاهد ارتقاء هنر در استان مازندران باشیم.

مفید اسماعیلی مسئول کنگره 10 هزار شهید استان مازندران نیز با اشاره به پاسداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر بر ترویج هنر در دفاع مقدس تاکید و خاطراتی از دفاع مقدس را در این مراسم بازگو کرد.

تجلیل از پیشکسوتان تئاتر، تجلیل از هنرمند جانباز و ایثارگر، تجلیل از دو هنرمند در عرصه تئاتر دینی، تجلیل از هنرمندان سال‌های اخیر عرصه‌های نویسندگی، کارگردانی و بازیگری و گروه تئاتر قاصدک شهرستان ساری پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول