اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه خلیج فارس خبر داد

بوشهر میزبان دهمین نشست اتاق فکر وزارت علوم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: دهمین نشست اتاق فکر، برنامه‌ریزی و سیاست‌های راهبردی وزارت علوم جمعه این هفته در بوشهر برگزار می‌شود.

بوشهر میزبان دهمین نشست اتاق فکر وزارت علوم

حسن تاجیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این نشست یک روزه با حضور دو معاون اداری و مالی و پارلمانی و مدیران کل وزارت علوم و روسای 20 دانشگاه دولتی کشور در بوشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نشست حدود دو سال است که برگزار می‌شود و دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیز جزو دانشگاه‌های فعال حاضر در این نشست‌هاست.

رئیس دانشگاه خلیج فارس تصریح کرد: ماهانه در یکی از دانشگاه‌های کشور نشست اتاق فکر وزارت علوم برگزار می‌شود و این دهمین نشست از سری نشست‌های اتاق فکر است که میزبانی آن بر عهده بوشهر گذاشته شده است.

تاجیک گفت: در این نشست‌ها طرح‌ها و برنامه‌های مهم وزارت علوم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، ضمن اینکه طرح‌های و ایده‌های دانشگاه‌های مختلف در مورد وزارت علوم نیز بررسی می‌شود.

وی افزود: نتایج حاصله از این نشست‌ها به تمام دانشگاه‌های کشور نیز ارسال می‌شود و در دیگر دانشگاه‌ها نیز لازم‌الاجرا خواهد بود.

رئیس دانشگاه خلیج فارس از راه‌اندازی پردیس دانشگاهی خلیج فارس خبر داد و گفت: پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد در این پردیس از مهر ماه سال جاری صورت خواهد گرفت.

تاجیک اضافه کرد: دفتر شورای گسترش آموزش عالی، موافقت قطعی ایجاد پردیس دانشگاهی خلیج فارس را صادر کرد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول