اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج مساجد و محلات کشور با اشاره به مذاکرات 1+5:

قدرت‏های جهان نمی‏توانند ایران را از ادامه راه حق بازدارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با اشاره به مذاکرات 1+5 گفت: همه قدرت‏ها جمع شده‏اند؛ اما نمی‏توانند ایران را از راه حقی که در پیش دارد، برگردانند.

قدرت‏های جهان نمی‏توانند ایران را از ادامه راه حق بازدارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سردار محمدرضا مهدیان‏فر بعد از ظهر امروز در مراسمی که با حضور دانشجویان و مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، به تشریح وقایع دوران جنگ پرداخت.

وی اظهار کرد: دشمن در آن زمان فکر نمی‏کرد که نیروهای نظامی ایران بتوانند عبور از اروند، پاکسازی غرب اروند از نیروهای متجاوز و محاصره کردن خرمشهر از لحاظ علوم نظامی را برنامه‏ریزی کنند.

مهدیان‏فر اظهار کرد: طرح‏ریزی عملیات بیت‏المقدس توسط افرادی انجام می‏گرفت که حتی یک کلاس رزمی و نظامی هم ندیده بودند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور ادامه داد: وقتی یک جوان لاغر اندام با لباس نظامی آمد تا طرح آزادسازی خرمشهر را ارائه کند، همه تعجب کرده بودند و می‏گفتند که آیا این جوان می‏خواهد برای آزادسازی خرمشهر طرح ارائه کند؛ اما وقتی این جوان پای تابلو ایستاد و نقشه را نشان داد و طرح را ارائه کرد، همه مات و مبهوت شدند و همان طرح هم به پیروزی و فتح خرمشهر منجر شد.

مهدیان‏فر همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‏ای گفت: همه قدرت‏ها جمع شده‏اند؛ اما نمی‏توانند ایران را از راه حقی که در پیش دارد، برگردانند.

وی ادامه داد: باید این الگو را مد نظر قرار دهیم و در همه عرصه‏ها تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور اظهار کرد: وقتی خبرنگار خارجی از امام خمینی (ره) پرسید شما که تجهیزات ندارید چطور می‏خواهید پیروز شوید، امام راحل در پاسخ فرمودند که ما مردم را داریم.

مهدیان‏فر با بیان اینکه امروز بسیج نماد عینی این حضور خردمندانه است، اضافه کرد: بسیج یعنی جریان عظیم مردمی که پیوسته در صحنه بوده و آزمایش خود را در صحنه‎‏های مختلف پس داده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را ادامه دهیم و در مذاکرات 1+5 فتح دیگری بر فتوحات خود بیافزاییم.

انتهای پیام/و10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول