اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شهرکرد:

حضور حماسی در انتخابات پیروزی در مذاکرات بغداد را تضمین می‌کند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شهرکرد گفت: حضور حماسی و پرشور مردم در دور دوم انتخابات پیروزی کشور در مذاکرات بغداد را تضمین خواهد کرد.

حضور حماسی در انتخابات پیروزی در مذاکرات بغداد را تضمین می‌کند

احمدرضا بسیج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برگزاری دور دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اساسا انتخابات برای کشور ما تا زمانی که دشمن درصدد ضربه زدن به آن هست دارای اهمیت بسیار زیادی است.

وی افزود: برگزاری انتخابات پرشور و سالم می‌تواند به بهترین نحو آمادگی ما را در داخل و خارج از مرزهای کشور به همگان نشان دهد و مانع تحقق اهداف شوم دشمن شود.

بسیج با بیان اینکه انتخابات در نظام‌ جمهوری اسلامی ایران از جنبه‌های عظمت‌بخش و سرنوشت‌ساز کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: مرحله اول یا مرحله دوم برای ما فرقی ندارد هر انتخاباتی دارای حساسیت و اهمیت بالایی است و حضور در صحنه مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

استاد دانشگاه شهرکرد به آثار ملی و بین‌المللی حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند آثار مثبت و سرنوشت‌سازی در داخل و در عرصه بین‌المللی طی سال‌های طولانی برای کشور و ملت ما به همراه داشته باشد.

بسیج افزود: به طور قطع و یقین حضور حماسی و پرشور مردم در دور دوم انتخابات، پیروزی کشور در مذاکرات بغداد را تضمین خواهد کرد.

بسیج در ادامه با اشاره به اهمیت مجلس شورای اسلامی در روند تصمیم‌گیری و قانونگذاری کشور تصریح کرد: یک جامعه اسلامی برای رسیدن به قوانین مطلوب و راهکاری صحیح در راستای پیشرفت جامعه و نظارت بر حسن انجام قوانین نیازمند مجلسی است که نمایندگان آن با فهم و درایت در راستای این مهم می‌کوشند.

وی افزود: مجلس از یک سو در قانونگذاری و وضع قوانین دارای اهمیت بالایی بوده و از سوی دیگر دارای نقش نظارتی بر اجرای قوانین است که این موضوع اهمیت مجلس را دو چندان می‌کند.

وی تأکید کرد: در صورتی که مجلسی مقتدر و موثر شکل بگیرد، به‎طور قطع و یقین اقبال مردم را با خود به همراه خواهد داشت و مردم برای شرکت در انتخابات تمایل بیشتری از خود نشان می‎دهند.

بسیج با بیان اینکه مردم همواره در عرصه‌های مختلف کشور، حضور حماسی و گسترده‌ای داشته‌اند، گفت: مردم کشور همواره این وظیفه خود را که حضور در صحنه است به خوبی ایفا کرده و این حضور در دور دوم انتخابات نیز پرشورتر از گذشته خواهد بود.

انتهای پیام‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول