اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان خبر داد

اختصاص اعتبار به پایگاه‌های بسیج طلاب کاشان

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان از اختصاص اعتبار به پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون شهرستان کاشان خبر داد.

اختصاص اعتبار به پایگاه‌های بسیج طلاب کاشان

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی‌دیباجی چهارشنبه ‌‌شب در همایش مدیران مدارس علمیه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب کاشان اظهار داشت: سال گذشته بودجه‌های پایگاه‌های بسیج طلاب استانی بود و پس از آنکه در استان برنامه‌ریزی بودجه صورت می‌گرفت با توجه به درخواست‌ها به شهرستان‌ها بودجه تخصیص داده می‌شد.

وی افزود: در سال‌جاری به هر یک از پایگاه‌های بسیج طلاب حداقل 10 میلیون ریال و حداکثر 30 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان متذکر شد: میزان اعتبار برای پایگاه‌های بسیج طلاب کاشان بر اساس تعداد اعضای این پایگاه‌ها و میزان فعالیت آنان طی مدت سال اختصاص داده می‌شود.

حسینی‌دیباجی با اشاره به اینکه حلقه‌های صالحین در اولویت اعتبارات هستند یادآور شد: 50 درصد از اعتبار سال‌جاری پایگاه‌های بسیج طلاب کاشان برای اجرای طرح صالحین در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 12 عنوان برنامه برای پایگاه‌های بسیج طلاب کاشان در سال‌جاری پیش‌بینی شده که طی 12 ماه بر اساس تناسب زمان و مناسبت‌های پیش رو توسط فرماندهان پایگاه‌ها اجرا شود.

این مسئول با اشاره به اینکه هر یک از حلقه‌های صالحین می‌توانند دو عنوان برنامه برگزار کنند بیان داشت: برخی حلقه‌های صالحین در زمینه اعزام راهیان نور و برخی دیگر در زمینه بسیج سازندگی و همچنین اوقات فراغت دانش‌آموزان و کلاس‌های آموزشی فعالیت‌های قابل توجهی داشته‌اند. 

حسینی‌دیباجی همچنین از تجهیز پایگاه‌های بسیج طلاب شهرستان کاشان به اقلام اداری نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خبر داد و گفت: حوزه بقیه‌الله‌ الاعظم(عج) تنها حوزه‌ای در شهرستان کاشان است که تمامی پایگاه‌های آن به اقلام اداری تجهیز شده‌اند.

همایش مدیران مدارس علمیه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب کاشان با حضور فرمانده سپاه کاشان در محل نمازخانه ناحیه مقاومت سپاه کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول