اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در افشای توطئه فرامانسونری

نمایش سوسویی در ظلمت به اجرا در آمد

خبرگزاری فارس: در افشای توطئه فرامانسونری نمایش سوسویی در ظلمت در کرمانشاه به اجرا در آمد.

نمایش سوسویی در ظلمت به اجرا در آمد

حجت‌الاسلام یزدان پرونده در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: نمایش سو‌سو‌یی در ظلمت به مدت 10 روز در سالن تئاتر شهید آوینی اجرا می‌شود.

مسئول امور فرهنگی هنری حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود: نمایش مذکور به لحظات تحول درونی شخصی می‌پردازد که مامور ترور آیت‌الله مطهری شده است که پس از ورود به محل زندگی این شهید والا‌مقام و مشاهده فضای زندگی استاد‌، با انقلاب درونی مواجه می‌شود.

پرونده بیان کرد: در این نمایش فردی که مامور ترور شده، تغیر عقیده می‌دهد و منصرف می‌شود و در نهایت خود او توسط نیروهای گروه فرقان کشته می‌شود.

وی تصریح کرد: شخصیت منفی سردسته فرقان‌، نماد‌های فرامانوسری، استفاده کمتر از دکور، تاکید بر نمادها از نقاط برجسته این نمایش است.

پرونده تاکید کرد: این کار با فضای اکسپرسیونیسم به بیان داستان می‌پردازد و توسط امور فرهنگی هنری حوزه علمیه کرمانشاه ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه بعد از دو ماه تمرین مداوم‌، با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به اجرا در آمده است.

پرونده اظهار کرد: این نمایش به کارگردانی یزدان پرونده، نویسندگی پویا بازرگان، دکور و نورپردازی یزدان پرونده، موسیقی و افکت نسیم فخری، منشی صحنه زهرا قدمی و به بازیگری معین عالی ساخته شده است.

مسئول امور فرهنگی هنری حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان گفت: نمایش سوسویی در ظلمت در مجتمع شهید آوینی واقع در میدان غدیر کرمانشاه هر روز ساعت 18 عصر برای علاقمندان به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول