اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمسار عنوان کرد

ایران هفدهمین کشور پیشرفته جهان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمسار گفت: ایران در کم‌تر از پنج سال دستاوردهای بزرگی را به دست آورد و امروز هفدهمین کشور پیشرفته جهان هستیم.

ایران هفدهمین کشور پیشرفته جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، شاهپور علایی‏مقدم صبح امروز در مراسمی که با حضور فرمانده سپاه و پاسداران و بسیجیان شهرستان گرمسار به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت روز مقاومت و پیروزی اظهار داشت: خرمشهر یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری انقلاب اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان گرمسار اضافه کرد: سوم خرداد حاصل تلاش و ایثارگری‏های بزرگانی است که خون خود را برای انقلاب اسلامی فدا کردند.

وی تصریح کرد: سوم خرداد یک مسئله کلیدی بوده و حماسه فتح خرمشهر نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان گرمسار تأکید کرد: روزی همه کشورها متحد شدند و جنگ را به وجود آوردند تا جلوی قدرت آهنین ایران را بگیرند، اما با پشتیبانی و ایثارگری‏های جوانان این مرز و بوم و رهبری انقلاب، پیروزی از آن جمهوری اسلامی ایران شد.

علایی‏مقدم گفت: امروز ایران از نظر بین‏المللی و نظامی به رخ همگان کشیده شده است و اگر ایستادگی ایثارگران نبود، آرامش انقلاب هم نبود.

وی افزود: دشمنان با تحمیل جنگ راه به جایی نبردند و با این کارها اتحاد مردم ایران را بیشتر کردند و امروز استکبار جهانی در مقابل ما زانو زده است.

فرماندار شهرستان گرمسار افزود: ایران در کم‌تر از پنج سال دستاوردهای بزرگی را به دست آورد و امروز هفدهمین کشور پیشرفته جهان هستیم.

علایی‏مقدم تأکید کرد: بسیجیان مثل همیشه می‏مانند و از انقلاب نگهبانی می‏کنند و شعار همه بسیجیان این است که ما سوم خردادی هستیم.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول