اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز خدمات سرمایه‎گذاری خارجی ایران:

محدودیتی در میزان درصد سرمایه‎گذاران خارجی در ایران وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز خدمات سرمایه‎گذاری خارجی ایران گفت: محدودیتی در میزان درصد سرمایه‎گذاران خارجی در کشور وجود ندارد.

محدودیتی در میزان درصد سرمایه‎گذاران خارجی در ایران وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ابوالفضل کودهی در آئین اختتامیه سیزدهمین اجلاس شورای بین‎المللی همکاری تجاری اتاق‎های بازرگانی و صنعت کشورهای حاشیه دریای خزر که عصر امروز در شهرستان آق‎قلا برگزار شد اظهار داشت: هیچ محدودیتی در میزان درصد سرمایه‎گذاران خارجی در کشور وجود ندارد و اشخاص حقیقی و حقوقی در ایران می‎توانند شرکتی را ثبت کنند که صددرصد آن متعلق به خودشان باشد.

وی با بیان اینکه ابزارهای لازم برای تسهیل سرمایه‎گذاری خارجی در ایران فراهم است تصریح کرد: قراردادهای دوجانبه تشویق سرمایه‎گذاری، قراردادهای اجتناب از اخذ مالکیت و در کنار آن نیز مشوق‎های مالی طراحی شده تا سرمایه‎گذاران خارجی را به سمت خود جذب کند.

رئیس مرکز خدمات سرمایه‎گذاری خارجی ایران ابراز داشت: امروزه به لحاظ حقوقی و قانونی وجود سازمان‎ها، ساختارها و نهادها در کنار مزیت‎های نسبی و رقابتی دارای استراتژی اهداف کمی و کیفی در برنامه‎های بلندمدت و میان مدت دولت ایجاد کرده است.

کودهی از آمادگی گلستان به خاطر وجود شرایط مناسب در سرمایه‎گذاری خارجی خبر داد و اذعان کرد: از حضور سرمایه‎گذاران خارجی در این استان استقبال می‎کنیم چرا که گلستان از قابلیت‎ها و توانمندی‎های بالای اقتصادی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: در کنار مزیت‎ها حضور مسئولان عالی‌رتبه استانی و کشوری نشانگر این است که به سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی اهمیت داده می‎شود و امیدواریم این نشست زمینه‎ای باشد تا در شرایطی که در برگیرنده منافع سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی است حضور آنها را در استان سرسبز گلستان شاهد باشیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول