اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان بجنورد:

1060 نفر از زندانیان بجنورد متأهل هستند

خبرگزاری فارس: رئیس زندان بجنورد اعلام کرد: یک‌هزار و 61 نفر از زندانیان این شهرستان متأهل هستند.

1060 نفر از زندانیان بجنورد متأهل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،‌ جواد حسین‌زاده ظهر امروز در جریان بازدید فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان از زندان مرکز خراسان‌شمالی گفت:‌ حدود یک هزار و 500 زندانی در این ندامتگاه دوران حبس خود را سپری کرده که دارای 20 جرم مختلف هستند.

وی با اشاره به اینکه این جمعیت در لابه‌لای مردم ما زندگی و امرار معاش می‌کنند، تصریح کرد: قطعا یکی از مواردی که سبب محبوس شدن افراد شده مشکلات اجتماعی بوده که موجبات محبوس شدن فرد را فراهم کرده البته طبیعتا در این راستا خود افراد زندانی شده بیشترین سهم را دارند.

حسین‌زاده اظهار داشت: افرادی که در زندان دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند، دچار ناهنجاری‌هایی شده که علاوه بر خود، سبب مشکلاتی برای خانواده‌های آنان نیز شده است.

وی خواستار توجه بیشتر دستگاه‌ها برای رفع مشکلات خانواده‌های زندانیان برای جلوگیری از صدمات اجتماعی شد و افزود:‌ خانواده‌های این افراد نیازمند خدمات‌دهی در بخش‌های مختلف هستند.

رئیس زندان بجنورد به خدماتی که در داخل زندان‌ها به مددجویان ارائه می‌شود هم اشاره کرد و گفت:‌ خدمات فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان،‌ تحصیل، از جمله این خدمات به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، اعضای شورای اداری بجنورد، بخش‌های مختلف زندان مرکزی بجنورد از جمله بهداشت و درمان مثل ویزیت زندانیان، داروخانه، واکسیناسیون، رادیولوژی،‌ایزوله، باشگاه ورزشی، کلاس‌های قرآنی، آموزش از راه دور و ... را مورد بازدید قرار دادند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول