اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان عمومی و انقلاب گچساران عنوان کرد

افزایش 30 درصدی درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان گچساران

خبرگزاری فارس: معاون دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت: درآمد انجمن حمایت از زندانیان گچساران در سال گذشته به نسبت سال 89 افزون بر 30 درصد افزایش داشته است.

افزایش 30 درصدی درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران حبیب غلامی‌پور صبح امروز در جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان گچساران که با حضور مدیرکل سازمان زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و دیگر اعضای انجمن حمایت از زندانیان گچساران برگزار شد، اظهار کرد: مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان هر ساله در هفته آخر اردیبهشت و به دعوت دادستان تشکیل می‌شود.

وی بیان گزارش عملکرد انجمن حمایت از زندانیان از طریق هیئت مدیره، با پیشنهاد طریقه‌های بهبود وضع زندان، تعیین دو نفر بازرس از بین اعضا و معرفی آن به هیئت مدیره را از جمله برنامه‌های این جلسه عنوان و مطرح کرد.

 

 

* درآمد یک‌میلیارد و 100 میلیون ریالی انجمن حمایت از زندانیان گچساران در سال 90

معاون دادستان عمومی و انقلاب گچساران و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان گچساران خاطرنشان کرد: هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان متشکل از دادستان، مدیرکل سازمان زندان‌ها، فرماندار، رئیس زندان و سه نفر معتمد با پیشنهاد مدیرکل سازمان زندان‌ها و تأیید ریاست سازمان زندان‌هاست.

غلامی‌پور افزود: روز پنجم خردادماه از سوی شورای انقلاب فرهنگی با عنوان روز نسیم مهر و روز حمایت از خانواده‌های زندانیان نامگذاری‌شده است.

وی با تشریح عملکرد انجمن حمایت از زندانیان گچساران در سال گذشته ابراز داشت: در سال گذشته انجمن حمایت از زندانیان گچساران افزون بر یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال درآمد داشته که نسبت با سال‌های گذشته افزایش 30 برابری داشته است.

غلامی‌پور پرداخت افزون بر 150 میلیون ریال در قالب کمک‌های نقدی، غیرنقدی، آموزشی، بهداشتی و درمان به خانواده‌های زندانیان را از اقدامات انجمن حمایت از زندانیان گچساران عنوان کرد.

این مسئول در گچساران بیان داشت: کمک 30 میلیون ریالی برای تعمیر ساختمان زندان، کمک 30 میلیون ریالی به زندانیان داخل و آزادشده و نیز ثبت انجمن حمایت از زندانیان گچساران در ثبت شرکت‌ها و معرفی آن به عنوان یک انجمن مردم‌نهاد و غیرانتفاعی از جمله اقدامات این نهاد است.

غلامی‌پور اشتغال به کار زندانیان در بخش خصوصی و فعال‌کردن شرکت خدماتی حامد صنعت که وابسته به انجمن حمایت از زندانیان گچساران است و نیز انعقاد قرارداد با بنگاه تعاون زندان و اجاره کردن فروشگاه‌ها و نانوایی‌ زندان با توجه به دستور مدیرکل زندان‌ها و ساماندهی و اجاره امتیاز دستگاه کپی در دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب گچساران، دهدشت، چرام و باشت و واریز درآمد حاصله به حساب انجمن را از اقدامات انجمن حمایت از زندانیان در راستای اشتغالزایی و کسب درآمد برای این انجمن عنوان کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول