اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری جشن آزادی زندانیان مالی در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان‌غربی از برگزاری جشن آزادی زندانیان مالی در ارومیه خبر داد.

برگزاری جشن آزادی زندانیان مالی در ارومیه

جبار باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برگزاری جشن آزادی زندانیان در ارومیه اظهار داشت: برای اینکه فرهنگ کمک‌رسانی به زندانیان مالی غیربزهکار در جامعه نهادینه شود طی سال نسبت به برگزاری مراسمی با حضور مسئولان، افراد نیکوکار و سایر اقشار جامعه اهتمام می‌شود.

وی به آزادی 11 نفر از زندانیان مالی غیربزهکار اشاره کرد و گفت: با تخصیص مبلغی به میزان 435 میلیون تومان از محل نیم درصد جوایز قرض‌الحسنه بانک رفاه چند نفر از زندانیان جرایم مالی آزاد می‌شوند و به آغوش خانواده برمی‌گردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: 9 نفر از افراد آزاد شده مجرمان یک پرونده بودند که به دلیل وقوع آتش‌سوزی در یکی از هتل‌های ارومیه راهی زندان شده بودند؛ همچنین دو نفر دیگر نیز به دلایل دیگری در زندان به سر می‌برند، که 11 نفر آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند.

وی ادامه داد: ستاد دیه اداره‌کل زندان‌های آذربایجان‌غربی به طور مستمر در طول ایام مختلف سال فعال است تا مجرمان مالی غیربزهکار را زیرپوشش قرار دهد لذا مشارکت خیران با این ستاد در موارد مختلف راهگشاست.

مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان‌غربی تلاش برای برطرف‌کردن مشکلات خانواده‌های بی‌بضاعت را باقیات صالحات دانست و اظهار داشت: انتظار می‌رود رسانه‌های جمعی در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ کمک به زندانیان مالی جرائم غیرعمد کمک شایانی کنند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول