اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان خبر داد

رتبه برتر انجمن حمایت از زندانیان زنجان در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان برترین انجمن کشور در زمینه درآمدزایی برای حمایت از زندانیان است.

رتبه برتر انجمن حمایت از زندانیان زنجان در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر گل‌محمدی در جلسه انجمن حمایت از زندانیان در محل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان یک انجمن غیرانتفاعی بوده و هیچ نهاد و یا تشکیلاتی حق بهره‌برداری خصوصی از این نهاد را ندارد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه برای خانواده‌های زندانیان اضافه کرد: همه افراد مشکلات خانواده‌ای که بدون سرپرست است را می‌دانند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با اشاره به دیدگاه برخی از افراد در زمینه دستگیری افرادی که مرتکب جرم شده‌اند و سپس حمایت از خانواده‌های این افراد اضافه کرد: هدف دادگستری و ماموران انتظامی برقراری نظم، عدالت و امنیت است و اگر شخصی مرتکب اشتباهی شده باید جوابگوی این اشتباه باشد، ولی نباید حق خانواده‌ای که نقشی در این جرم نداشته‌اند، نادیده گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های زندانیان از وقوع جرم بی‌اطلاع هستند و هیچ نقشی در ارتکاب جرم یا حادثه‌ای که رخ داده است، ندارند، بنابراین نباید در حق این افراد اجحاف شود.

گل‌محمدی در ادامه با اشاره به اینکه خانواده بدون سرپرست دارای نیازهای مختلفی است و همچنین در معرض خطرهای بسیاری قرار دارد، اضافه کرد: یکی از اهداف انجمن حمایت از زندانیان جلوگیری از انحراف خانواده‌های زندانیان در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: جلوگیری از انحرافات بعدی در جامعه پس از وقوع جرم نیز از دیگر اهداف انجمن حمایت از زندانیان است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر انجمن حمایت از زندانیان فعالیت مناسبی در استان زنجان انجام می‌دهد، افزود: انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان برترین انجمن کشور در زمینه درآمدزایی برای حمایت از زندانیان است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول