اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خبر داد

احداث 3 شهرک صنعتی جدید در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: سه شهرک صنعتی جدید در آذربایجان‌غربی احداث می‌شود.

احداث 3 شهرک صنعتی جدید در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان سیداحمد موسوی صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی شهرستان بوکان، اظهار داشت: در 19 شهرک صنعتی آذربایجان‌غربی زمین‌ مورد نیاز واحدهای صنعتی در حال واگذاری است.

وی از احداث سه شهرک صنعتی جدید در استان خبر داد و افزود: سه شهرک صنعتی در شهرهای ماکو، شوط و پلدشت در حال احداث هستند که تا آخر سال جاری واگذاری زمین در آن‌ها آغاز می‌شود.

این مسئول با اشاره به ایجاد تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی، افزود: سال جاری تصفیه‌خانه‌های شهرک صنعتی شهرستان‌های مهاباد، بوکان، میاندوآب، سلماس و ماکو آماده افتتاح می‌شوند.

موسوی گفت: برای احداث هر یک از این تصفیه‌خانه‌ها بیش از 900 میلیارد تومان هزینه خواهد شد. در سال جاری زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی از جمله شبکه گازرسانی، برق، آب و زیباسازی شهرک‌ها در دست اقدام است.

این مسئول اظهار داشت: در حال حاضر 820 واحد در شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند که در این راستا برای 17 هزار نفر به صورت مستقیم و 80 هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال فراهم شده است.

در ادامه این بازدید معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی و جذب سرمایه‌گذار می‌تواند سبب تحولات اساسی در بخش صنعت و معدن آذربایجان‌غربی شود.

غلامرضا دیزج‌نژاد با اشاره به شعار محوری سال، تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که در این حوزه در استان رخ می‌دهد امید می‌رود در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تحولات اساسی در بخش صنعت و معدن استان آذربایجان‌غربی به وجود آید.

این مسئول با بیان اینکه امسال با عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری سرمایه و تولیدات ایرانی بیشتر از گذشته مورد حمایت و توجه مسئولان قرار می‌گیرد، افزود: مدیران واحدهای تولیدی باید بیشتر به کیفیت تولیدات و کالاهای خود توجه کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول