اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی محلات:

طرح مایه‌کوبی تب برفکی در محلات آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان محلات از آغاز فاز بیست و پنجم طرح مایه‌کوبی تب برفکی در این شهرستان خبر داد.

طرح مایه‌کوبی تب برفکی در محلات آغاز شد

عباس رادمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این طرح از دو روز گذشته در واحدهای صنعتی پرواربندی آغاز و به مدت 30 روز کاری ادامه دارد، ضمن آنکه همزمان با اجرای این طرح، طرح آموزش چهره‌ به چهره دامداران به منظور آشنایی هر چه بیشتر آنان با بیماری تب برفکی نیز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت دو اکیپ بخش دولتی به اجرا درمی‌آید تصریح کرد: در این طرح هزار رأس دام سنگین این شهرستان بر علیه بیماری تب برفکی مایه‌کوبی می‌شوند.

رئیس شبکه دامپزشکی محلات گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده طرح مایه‌کوبی تب برفکی برای کاهش خسارت دامداران اجرا شده است.

رادمهر با بیان اینکه عمده فعالیت دامپزشکی با هدف تحقق شعار سال است افزود: حفظ و ارتقای بهداشت عمومی از طریق واکسیناسیون و کنترل و کاهش بیماری‌ها از جمله بیماری‌های مشترک بین انسان و دام اولویت اول دامپزشکی در این زمینه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از اهداف دولت دهم در سال جاری حمایت از بخش کشاورزی و دامپروری است و صنعت دامپروری مهم‌ترین صنعت بعد از نفت محسوب می‌شود، انتظار می‌رود با حمایت سایر ارگان‌ها از دامپزشکی بتوان گام مؤثری در هدایت سرمایه‌ها، افزایش تولید، استفاده بهینه از امکانات موجود و ساماندهی قیمت تمام شده تولید و حذف واسطه‌‌ها برداشت.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول