اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور نظارت بیشتر بر فرآورده‌های دامی صورت گرفت

برگزاری نشست هم‌اندیشی دامپزشکی و ناجا در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: به منظور نظارت بیشتر بر فرآورده‌های دامی، نشست هم‌اندیشی دامپزشکی و ناجا در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی دامپزشکی و ناجا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز به منظور تقویت همکاری و تعامل بین بخشی همه جانبه نشستی در اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان و کارشناسان دامپزشکی و مسئولین نیروی انتظامی این استان اعم از جانشین فرماندهی انتظامی، رئیس پلیس پیشگیری، فرماندهی پلیس‌راه و پلیس راهور برگزار شد.

در این نشست مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از تلاش‌های خالصانه نیروی انتظامی گفت: کار دامپزشکی به نوعی با آحاد مردم ارتباط داشته که در این راستا دستگاه‌های زیادی با دامپزشکی جهت تامین فرآورده‌های دامی سالم همکاری دارند.

محسن صادقی تاکید کرد: نقش نیروی انتظامی در این راستا برجسته و پررنگ بوده و از همکاری‌های نیروی انتظامی با دامپزشکی تشکر می‌کنیم و خواستار همکاری هرچه بیشتر این نیروی خدوم و انقلابی هستیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تشکر از جهادگران عرصه بهداشت و سلامت جامعه ، نقش دامپزشکی را حساس دانست و گفت: تلاشهای دامپزشکی برای برقراری جامعه سالم، به نوعی کمک به نیروی انتظامی است و این نیرو با توان و ظرفیت‌های موجود در خدمت دامپزشکی است.

جانشین نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست بر تعامل و همکاری همه جانبه طرفین تاکید و بر تامین نیروی همکار انتظامی از طریق عقد قرارداد با واحد خدمات منابع نیروی انتظامی، ارائه دوره‌های آموزشی برای فرماندهان پاسگاه‌ها و کلانتری‌های انتظامی، اعمال سیاست‌های تشویقی برای فرماندهان در کنترل بهداشتی فرآورده‌های خام دامی تاکید کرد.

زارعی بر مشخص کردن واحدی 24 ساعته و شبانه دامپزشکی جهت پاسخگویی به مقامات انتظامی و قضایی و اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های بهداشتی دامپزشکی تاکید کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول