اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان تأکید کرد

تغییر جایگاه بهداشت شهری و روستایی در آبادان

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان بر تغییر و ارتقای جایگاه بهداشت شهری و روستایی این منطقه تأکید کرد.

تغییر جایگاه بهداشت شهری و روستایی در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در نخستین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی که در محل فرمانداری این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: انتظار داریم مسئولان شهری با همکاری متقابل در راستای بالا بردن نمره بهداشت و سلامت شهر آبادان در استان خوزستان تلاش کنند و نیروی بیشتری را برای به دست آمدن نتیجه مضاعف از جلسات شورای سلامت و تغییر راندمان کاری خود ارائه دهند.

وی با تأکید بر ساماندهی هر چه سریع‌تر مصوبات جلسه پیش افزود: بهسازی بازار ماهی‌فروشان از آرزوهای مردم آبادان است و انتظار می‌رود این پروژه به زودی افتتاح شود.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: تنظیف عمومی شهر با همکاری مردم و شهرداری باید به بازه زمانی یک ماه تبدیل شود و با اولویت‌بندی محله‌ها برای نخاله‌برداری و سرعت بخشیدن به کار در راستای بهداشت بیشتر محیط شهری اقدام کنیم.

*انتقال ترمینال درون استانی به مکان مناسب

رئیس مرکز بهداشت و درمان آبادان نیز با بیان مصوبات جلسه پیش گفت: لوله‌گذاری فاضلاب 117 دستگاهی منازل بازنشستگان پتروشیمی، ساماندهی بازار ماهی‌فروشان، انتقال ترمینال درون استانی به مکان مناسبی در شهر و از جمله مواردی بوده که تا‌کنون اجرا نشده و در حال انجام است.

مرتضی جعفری افزود: جمع‌آوری زباله‌ها و پاک‌سازی بخش مرکزی آبادان از پسماندهای روستایی، بهسازی و ساماندهی گاومیش‌داران منطقه شطیط در قالب شش جایگاه احداث شده و راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد T.C بهزیستی از اجرایی شدن مصوبات جلسه پیش است.

وی اولویت‌های شورای سلامت در سال جدید را بیان کرد و گفت: بهسازی و احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری در مناطق الوانیه، سده، جمشیدآباد و کوی فرهنگیان، فاز دو بازارچه شهید ارغنده و انتقال بازار ایستگاه هفت به محل جدید از جمله مواردی است که توسط شورا و با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه پیگیری و انجام می‌شود.    

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول