اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم عنوان کرد

پرهیز از اجرای سلیقه‌ای طرح‌های روستایی

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: در اجرای طرح‌های روستایی نباید احساسی و سلیقه‌ای عمل کنیم بلکه باید طبق برنامه نسبت به اجرای طرح‌ها همت داشته باشیم.

پرهیز از اجرای سلیقه‌ای طرح‌های روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالسعید حقیقی‌مقدم پیش از ظهر امروز در جمع رؤسای شوراها و دهیاران بخش جعفرآباد به سفر استاندار قم به این بخش در سال گذشته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات خوبی در زمینه اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار قم به بخش جعفرآباد انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری برای اجرایی شدن همه این مصوبات با جدیت انجام خواهد شد گفت: تمام ظرفیت‌ها برای اجرایی شدن این مصوبات که در راستای خدمت به مردم بخش جعفرآباد در سفر استاندار قم به تصویب رسید به کار گرفته می‌شود.

فرماندار قم در ادامه با اشاره به بروز برخی مشکلات اظهار کرد: نباید در اجرای طرح‌های روستایی احساسی و سلیقه‌ای عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر برخی از پروژه‌ها که بیش از 15 سال بلاتکلیف مانده بود اجرایی شده است خاطر نشان کرد: اگر فعالیت‌ها و امور بر اساس منطق پیگیری شود، قطعا نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد.

حقیقی‌مقدم با اشاره به اینکه در بخش جعفرآباد در مدت زمان 2 سال 26 میلیارد تومان هزینه شده است تاکید کرد: در نخستین دور سفر استاندار قم 10 میلیارد تومان و در دور دوم این سفر 16 میلیارد تومان به این بخش اعتبار اختصاص داده شده است که رقم قابل توجهی است.

وی با اشاره به تصویب 112 مصوبه برای پیشرفت این بخش و حل مشکلات در قالب سفرهای استاندار گفت: اجرایی شدن این مصوبات بخش اعظمی از مشکلات این بخش را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول