اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد

90 واحد مسکونی مددجویی روستایی در زنجان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان گفت: همزمان با سوم خرداد 90 واحد مسکونی مددجویی روستایی در استان زنجان افتتاح می‌شود.

90 واحد مسکونی مددجویی روستایی در زنجان افتتاح می‌شود

اسماعیل بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال در هفت شهرستان زنجان واحدهای مسکونی مددجویی روستایی افتتاح می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از تعداد واحدهای مسکونی که امسال در شهرستان‌های استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد، 23 واحد مسکونی در خدابنده قرار دارد.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: در شهرستان زنجان نیز 6 واحد مسکونی مددجویی احداث شده و در روز سوم خرداد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تعداد واحدهای مسکونی قابل افتتاح در شهرستان ایجرود را 10 واحد اعلام کرد و افزود: در شهرستان خرم‌دره نیز پنج واحد مسکونی افتتاح می‌شود.

بیگدلی همچنین تعداد واحدهای مسکونی مددجویی قابل افتتاح در شهرستان طارم را 27 مورد اعلام کرد و افزود: این واحدهای مسکونی همزمان با سوم خرداد تحویل مددجویان می‌شود.

وی همچنین تعداد واحدهای مسکونی قابل افتتاح در شهرستان ماهنشان را نیز چهار مورد اعلام کرد و افزود: در شهرستان ابهر نیز امسال 15 واحد مسکونی تحویل متقاضیان مسکن در بخش مددجویان کمیته امداد این شهرستان می‌شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان در ادامه با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در روستاهای استان افزود: امسال در سوم خرداد و در پنج روستای استان زنجان طرح هادی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه‌هایی که توسط بنیاد مسکن به افتتاح می‌رسد، در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و ایجرود ساخته شده است.

بیگدلی همچنین با اشاره به پروژه‌های شرکت آبفار زنجان افزود: امسال در سوم خرداد شرکت آبفار دو پروژه قابل افتتاح در شهرستان زنجان دارد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول