اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مراسم اعتکاف

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مراسم اعتکاف تاکید کرد.

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مراسم اعتکاف

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در دیدار کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در روزهای مختص به اعتکاف در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه توجه به مسائل دینی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که مورد توجه مسئولان اجرایی امر قرار گیرد، افزود: همکاری دستگاه‌های مختلف موجب هر چه بهتر اجراشدن این مراسم می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به دعوت از روحانیون برای حضور در این مراسم معنوی افزود: بحث احکام نیز در اجرای این برنامه‌ها مورد غفلت نبوده و سازمان تبلیغات تمهیدات لازم را در این زمینه اندیشیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نحوه اجرای مراسم اعتکاف در استان زنجان در سال گذشته اضافه کرد: سال گذشته فقط از زنجان 3 هزار نفر در مراسم اعتکاف حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه در مراسم اعتکاف از همه اقشار جامعه وجود دارند، از دستگاه‌های اجرایی خواست همکاری لازم را در این زمینه با اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان داشته باشند.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در برگزاری مراسم اعتکاف به اظهار نظر پرداختند.

در همین راستا معاون اداره‌کل اوقاف استان زنجان اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف استان زنجان آمادگی همکاری با اداره‌کل تبلیغات را داشته و آماده است، در صورت اعلام اسامی مساجد همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

علی عباسی با اشاره به اینکه همواره اداره‌کل اوقاف استان زنجان در برگزاری این مراسم همکاری لازم را داشته است، افزود: امسال نیز اداره‌کل اوقاف استان زنجان تمهیدات لازم را برای حضور معتکفان در مساجد اندیشیده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول