اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌منظور حمایت از تولیدات داخلی

بازارچه عرضه کالای داخلی در لردگان راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان لردگان گفت: راه‌اندازی بازارچه برای عرضه و فروش کالای داخلی در این شهرستان به‌ منظور حمایت از تولیدات داخلی ضروری است.

بازارچه عرضه کالای داخلی در لردگان راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن انصاری ظهر امروز در نشست شورای عمومی این شهرستان، اظهار داشت: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری مزین به شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است مسئولان باید تلاش کنند تا موانع تولید در این شهرستان برطرف شود.

وی افزود: باید بررسی شود چه تولیداتی در بخش‌های مختلف این شهرستان جوابگو است تا سرمایه‌گذاران را تشویق و حمایت کنیم که به آن سمت حرکت کنند.

انصاری بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران تأکید کرد و گفت: باید علاوه بر راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی از سرمایه‌گذاران و صاحبان این واحدهای تولیدی حمایت‌های لازم به‌عمل آید.

امام جمعه شهرستان لردگان ادامه داد: در راستای تحقق این هدف بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی ضروری است تا با رفع این موانع در راستای ایجاد اشتغال در این شهرستان اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه شعار سال تنها به‌عنوان سربرگ نامه‌ها و نصب بنر محدود نشود، گفت: در صورتی که مسئولان از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند و فعالیت این افراد تنها در حد شعار محدود شود خیانت به رهبر معظم انقلاب است.

انصاری خاطرنشان کرد: بر همین اساس لازم است تا مسئول هر اداره و ارگان ذی‌ربط در امر تولید سرمایه‌گذاری لازم را انجام دهد.

امام جمعه لردگان، اسلام را دین کار، تولید و سرمایه‌گذاری برشمرد و گفت: باید برنامه‌های مختلفی را برای عملی شدن شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در کوتاه‌مدت انجام داد که برای مردم قابل درک باشد.

وی با اشاره به برخی از این فعالیت‌ها و برنامه‌ها، گفت: تقویت تولیدکنندگان در امر کشاورزی، تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در شهرستان و رفع موانع سرمایه‌گذاری، احداث کارخانه‌ها و صنایع مورد نیاز در شهرستان با توجه به نیاز و ظرفیت شهرستان، هدایت سرمایه‌گذاران داخلی شهرستان به سرمایه‌گذاری و اعطای تسهیلات کم بهره از جمله این راهکارها محسوب می‌شود.

انصاری ادامه داد: خرید اقلام مورد نیاز ادارات از تولیدات داخلی، ممنوعیت تبلیغ کالای خارجی در شهر و راه‌اندازی بازارچه برای فروش کالای داخلی در شهرستان به صورت مقطعی از دیگر راهکارهای موثر در این راستا به شمار می‌‎رود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول