به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی در دیدار کارکنان روابط عمومی گاز گلستان با مدیر عامل این شرکت در روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: اطلاعرسانی مطلوب میتواند اقدامات و خدمات انجام شده سازمان متبوع خود را به مردم منعکس کند تا همگان از عملکرد آن سازمان و خدمات ارائه شده آگاهی یابند.
وی افزود: روابط عمومی علاوه بر اینکه سخنگوی سازمان است به عنوان نبض و قلب تپنده آن سازمان نیز میباشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: برقراری ارتباط دو سویه بین مدیر سازمان با مردم و همچنین مدیر با کارکنان از وظایف دیگر روابط عمومی است زیرا به عنوان امین سازمان با درایت خود میتواند خواستههای مردم و کارکنان را دریافت و به مدیر منتقل کرده و آنها را پیگیری و مرتفع کند.
سنگدوینی خاطر نشان کرد: مدیران سازمانها برای اینکه بتوانند جایگاه سازمان تحت مدیریت خود را ارتقا دهند باید به نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمانها بیشتر توجه کرده و با بهرهگیری از آن بتوانند به اهداف مورد نظر خود برسند که خوشبختانه در این شرکت به این امر در حد امکان توجه شده و روابط عمومی شرکت جایگاه ویژهای را که شایسته آنها است دارا میباشد.
در ادامه این دیدار مدیر روابط عمومی و امور بینالملل استانداری گلستان که به عنوان مهمان افتخاری در این جلسه حضور داشت با تبریک این روز ارزشمند گفت: مدیر موفق همپای روابط عمومی سازمانش است چرا که اگر مدیری به این واحد توجه نداشته باشد نمیتواند در اجرای برنامههایش موفق باشد و بالعکس گاهی نیز مدیر حامی روابط عمومی است ولی واحد مربوطه توانا نیست و میتوان نتیجه گرفت که شایسته است این دو با یاری هم امورات را به پیش ببرند.
حسین عاشور افزود: در حال حاضر روابط عمومی گاز گلستان به عنوان یکی از روابط عمومیهای برتر استان است که توفیقات بسیاری کسب کرده و این امر موجب افتخار ما میباشد.
انتهای پیام/س30/د1000