اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

روابط عمومی‌ها دیده‌بان نظام و انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان گفت: روابط عمومی‌ها دیده‌بان نظام و انقلاب هستند.

روابط عمومی‌ها دیده‌بان نظام و انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز شنبه در جمع مسئولان روابط عمومی همدان به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط بین دو نهاد جامعه و سازمان مربوطه بسیار شایان توجه و مهم است.

وی افزود: روابط عمومی‌ها با شنیدن دغدغه‌ها و نیاز مردمی معضلات و موارد را به گوش مدیران و سازمان‌های مربوطه می‌رسانند و از طرف دیگر نیز عملکردها و پاسخ‌های مجموعه خود را به واسطه رسانه‌ها برای مردم بیان می‌کنند که از این منظر نیز ارتباطی گرانسنگ است.

امام جمعه همدان کار روابط عمومی را کار مقدسی در راستای ارتباط متقابل بین بدنه جامعه و مدیران اجرایی دانست و گفت: روابط عمومی‌ها دیده‌بان نظام و انقلاب هستند که از این منظر نقش بسیار حساسی دارند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شورای روابط عمومی‌های استان همدان نیز بیان کرد: روابط عمومی رسالت برقراری ارتباط بین مجموعه سازمانی خود و بدنه جامعه را بر عهده دارد که به این واسطه شور و نشاط و دلبستگی به نظام را در جامعه فراهم می‌آورد.

قاسم وکیلی تصریح کرد: بدون مدیریت صحیح روابط عمومی‌ها در ادارات و سازمان‌ها بین مدیران نظام و بدنه جامعه شکاف ایجاد می‌شود که با این وصف وظیفه این قشر وظیفه‌ای خطیر است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم بیان عملکرد ادارات و سازمان‌ها به جامعه در راستای ایجاد شور و نشاط، ابراز داشت: انتخابات هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان همدان سال گذشته در راستای توجه به منویات رهبری برگزار شد.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شورای روابط عمومی‌های استان همدان افزود: بر اساس تشکیل هیئت رئیسه جدید شورای روابط عمومی‌های استان همدان، چهار کمیته تخصصی نیز به صورت کارشناسی تشکیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ روابط عمومی‌های استان در هفته جاری، عنوان کرد: این قشر نقش مدیریت صحیح ارتباط مستمر و پایدار در مخاطبان و هدایت افکار عمومی را بر عهده دارند چرا که عملکرد نظام و دولت را با ارتباط صحیح به مردم انتقال می‌دهند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول