حامد هوشیاری امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: روابط عمومی عنصری کلیدی در افزایش اعتماد به نفس، پیشرفت اقتصادی، یکپارچگی فرهنگی و ارتقای تصویر یک سازمان در جامعه است.
کارشناس و منتقد حوزه فرهنگ و هنر، با تاکید بر اهمیت روابط عمومی در سازمانها گفت: توجه به افکار عمومی و دخالت دادن نظریات مدیران روابط عمومی در تصمیمگیریها و برنامهریزی سازمانها از نیازهای اصلی سازمانهای پویا و کارآمد است.
وی در ادامه افزود: تقویت روابط عمومیها میتواند عامل اصلی تقویت روابط عاطفی بین مدیران و کارکنان و ارتقای اطلاعرسانی و فرهنگسازی در سازمانها شود.
هوشیاری در ادامه عنوان کرد: وجود مدیران علمی ارزشگرا و فرایندمحور، در مصدر روابط عمومیها که از لحاظ توانمندیهای فردی بتوانند برنامهریزی صحیح و موثری داشته باشند، میتواند عامل جلب مشارکت عمومی و اعتمادسازی در جامعه شود.
کارشناس و منتقد حوزه فرهنگ و هنر در ادامه، صبر و استقامت و داشتن رابطه خوب با کارکنان و مراجعین را از خصوصیات روابط عمومی موفق دانست و تکریم ارباب رجوع را یکی از وظایف اصلی و مهم روابط عمومیها برشمرد و اظهار داشت: تثبیت نقش روابط عمومی در سازمان و تعیین اهداف روابط عمومی از عوامل موفقیت آنها است.
وی در ادامه، یکی از عوامل موفقیت یک سازمان را حمایت مدیران آن دستگاه از روابط عمومی دانست و گفت: روابط عمومی باید عنصری مهم در یک سازمان تلقی شود.
کارشناس و منتقد حوزه فرهنگ و هنر در پایان هنر نفوذ در دلها، شجاعت بیان، تحمل بالا، مثبتنگری و داشتن تقوا را از ویژگیهای کارکنان روابط عمومی برشمرد و با تاکید بر عملکرد روابط عمومی فعال و پویا گفت: اگر سازمانی روابط عمومی فعال نداشته باشد، در واقع سازمانی مرده محسوب میشود.
انتهای پیام/ب10/ف4004