اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سومین کنگره شعر فاطمی ـ 3

وزیر ارشاد: شعر آیینی در ایران رونق فراوان پیدا کرده است

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مباحث مربوط به اهل‌بیت(ع) رونق فراوانی دارد و جشنواره‌های شعر آیینی متعددی نیز به همین منظور در سطح کشور برگزار می‌شود.

وزیر ارشاد: شعر آیینی در ایران رونق فراوان پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سیدمحمد حسینی در سومین کنگره ملی شعر فاطمی که پنجشنبه ‌شب در تالار قدس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از گذشته به مسئله شعر آیینی پرداخته شده و این امر در جشنواره شعر رضوی نیز دیده می‌شود.

وی افزود: هر جا که حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مثمرثمر باشد این امر صورت می‌گیرد تا از زحمات دست‌اندرکاران جشنواره‌های گوناگون ادبی و آیینی تقدیر شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سخن گفتن درباره حضرت زهرا(س) بسیار دشوار است گفت: مباحث مربوط به اهل‌بیت(ع) رونق فراوانی دارد و جشنواره‌های شعر آیینی متعددی نیز به همین منظور در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند «درباره حضرت زهرا(س) هر چه بگوییم کم گفته‌ایم» و دلیل این امر نیز عمق و ژرفای شخصیت آن حضرت است.

حسینی با اشاره به روایات اسلامی در رابطه با شرافت اهل‌بیت(ع) و فاطمه زهرا(س) در روز قیامت افزود: زبان از بیان فضائل آن حضرت عاجز بوده و قلم توان ثبت جایگاه رفیع او را ندارد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول