اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوغات کشورهای همسایه به زنجان رسید

هوای زنجان برای گروه‌های حساس ناسالم شد

خبرگزاری فارس: با رسیدن سوغات کشورهای همسایه به زنجان، هوای استان برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد.

هوای زنجان برای گروه‌های حساس ناسالم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هوای زنجان که از صبح امروز گرد و غباری شده در حال حاضر به اوج خود رسیده است.

بر این اساس و بنابر اعلام کارشناسان بهداشتی افرادی که دارای بیماری‌های تنفسی هستند باید از حضور در فضای آزاد خودداری کنند.

کارشناس هواشناسی اداره‌کل حفاظت از محیط زیست استان زنجان در مورد وضعیت هوای فعلی استان گفت: در حال حاضر هوای استان زنجان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

علی اسدی اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت کیفیت هوای استان زنجان نبست به روز گذشته کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هوای استان زنجان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر هوای استان زنجان برای گروه‌هایی که دارای بیماری‌هایی از جمله قلبی و ریوی و سالمندان و کودکان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد.

کارشناس هواشناسی اداره‌کل حفاظت از محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر کیفیت هوای استان زنجان 111 است، افزود: این رقم بر اساس شاخص کیفیت هوا گزارش شده است.

وی با اشاره به میانگین کیفیت هوای استان زنجان در 24 ساعت گذشته خاطرنشان کرد:‌ این میزان در 24 ساعت گذشته 89 بود که در حال حاضر این رقم افزایش یافته است.

اسدی با بیان اینکه در فروردین ماه سال جاری یک روز بالای استاندارد در استان زنجان گزارش شد، یادآور شد: در اردیبهشت ماه نیز هفت روز در استان زنجان بالای استاندارد بود.

وی تصریح کرد: در مجموع در دو ماه گذشته هشت روز در استان زنجان کیفیت هوا خطرناک بود که نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوبتر بود.

کارشناس هواشناسی اداره‌کل حفاظت از محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته در دو ماه فروردین و اردیبهشت ماه در مجموع 11 روز بالای استاندارد وجود داشت، افزود: دو روز در سال گذشته به عنوان روز خطرناک گزارش شده بود.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول