اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پایش اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی:

3 پرتابل سنجش گرد و غبار آذربایجان غربی خریداری شد

خبرگزاری فارس: مسئول پایش اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی گفت: 3 پرتابل برای سنجش گرد و غبار آذربایجان غربی خریداری شده است.

3 پرتابل سنجش گرد و غبار آذربایجان غربی خریداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه پرویز آراسته پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در سال جاری 5 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در استان راه اندازی شده است.
وی با اشاره به ارسال روزانه میزان آلایندگی هوا در استان، تصریح کرد: در این راستا میزان گرد و غبار بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.
این مسئول افزود: در سال جاری 40 واحد صنعتی از نظر میزان آلایندگی هوا از طریق بازدید میدانی و 38 واحد از طریق نمونه برداری مورد سنجش آلودگی هوا قرار گرفته اند.
آراسته با اشاره به دیگر عملکردهای این بخش، خاطرنشان کرد: در 9 ماه سال جاری از 6 تالاب و آب رودخانه ها سنجش میزان آلودگی انجام گرفته است.
وی با اشاره به نمونه برداری از فاضلاب‌های شهری در استان، گفت: در این مدت از 7 فاضلاب شهری و صنعتی نمونه برداری به عمل آمده است.
این مسئول اظهار داشت: در این راستا 79 پارامتر مورد سنجش قرار گرفته است.
آراسته بازدید از آزمایشگاه معتمد و شهرستانی در 4 مورد، آموزش کارورزان و دانشجویان به تعداد 30 نفر، بهره برداری از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا، برگزاری جلسات کارگروه مخاطرات زیست محیطی با موضوع مدیریت گرد و غبار را از دیگر برنامه‌های انجام گرفته در این حوزه برای 9 ماه سال جاری برشمرد و اظهار داشت: 11 جلسه کارگروه پسماند در استان برگزار شده است که از این تعداد 5 جلسه در سال جاری و مابقی در سال گذشته تشکیل شده اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول