اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

میزان ذرات گرد و غبار در ایلام به 10 برابر حد مجاز رسید

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: میزان ذرات گرد و غبار در ایلام به 10 برابر حد مجاز رسید.

میزان ذرات گرد و غبار در ایلام به 10 برابر حد مجاز رسید

سمیر ایار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: به شهروندان توصیه می‌شود از انجام هرگونه فعالیت منجر به افزایش آلودگی هوا در استان ایلام خودداری کنند.

این مسئول اضافه کرد: استفاده از آتش و مواد دودزا همچنین افزایش استفاده از وسایط نقلیه برای افزایش آلودگی هوا در شرایط بارش گرد و غبار بسیار مضر و خطرناک است.

ایار تصریح کرد: همچنین نوزادان، افراد سالمند، بیماران قلبی، ریوی و مبتلایان به آسم حتی‌المقدور در فضاهای باز فعالیت نکنند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: سایر گروه‌های سنی و اقشار ساکن در ایلام برای تردد ضروری در فضاهای باز از ماسک بهداشتی استفاده کنند.

بارش شدید گرد و غبار امروز جمعه تردد خودروها و حتی عابرین پیاده در شهر ایلام را با مشکل مواجه کرده است.

شدت بارش گرد و غبار در استان ایلام به اندازه‌ای است که سطح معابر، خیابان‌ها، خودروها، مغازه‌ها و تمام اجسام روی زمین را با لایه‌ای از گرد و غبار پوشانده و در پاره‌ای از مناطق جنوبی ایلام خودروهای عبوری با استفاده از چراغ روشن در سطح معابر این شهر تردد می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول