اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال

بغض شهرداری مقابل مدعی قهرمانی ترکید

خبرگزاری فارس: تیم هندبال شهرداری موفق شد فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین این فصل و مدافع عنوان قهرمانی را در کرمان مغلوب کند.

بغض شهرداری مقابل مدعی قهرمانی ترکید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شامگاه یکشنبه هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال پیگیری شد و در این چارچوب، دو تیم هندبال شهرداری و فولاد مبارکه سپاهان در کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم میزبان بود که حریف مقتدر و صدر‌نشین خود را مغلوب کرد.

شهرداری در هفته‌های اخیر در بدترین شرایط خود قرار گرفته است و حتی حامی مالی این تیم که شهرداری زرند بود از مربیان این تیم خواست که دیگر نام زرند را به عنوان حامی مالی با خود به همراه نداشته باشند‌ و این تیم را به شدت در بحران فرو برد.

این شرایط در روند تیمی شهرداری تأثیر منفی‌ای داشت به طوریکه این تیم را عملا به یکی از مدعیان اصلی سقوط مبدل کرد اما در بازی با سپاهان اتفاقات به گونه‌ای رقم خورد که انگار شاگردان محسن اخگر برای قهرمانی باید بجنگند.

بازیکنان شهرداری در نیمه نخست این دیدار عملکرد خوبی نداشتند و از حریف عقب بودند اما در نیمه دوم آنها توانستند با یک بازی حساب شده و منطقی مدعی قهرمانی لیگ برتر را در کرمان زمین‌گیر کنند.

سپاهان در پایان بازی هرچه زد به در بسته خورد و این یاران شهرداری بودند که با حمایت تماشاچیان اندک خود توانستند تیم مهره و قدرتمند فولاد مبارکه را در کرمان شکست دهند تا رقابت برای قهرمانی لیگ برتر بین سپاهان و ثامن‌الحجج در هفته‌های پایانی بسیار شدید و نفس‌گیر شود.

شهرداری با این پیروزی ارزشمند امید خود را برای ماندن در لیگ برتر تقویت کرد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول