اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم هندبال شهرداری کرمان:

جنگ ما برای حیثیت بود / شهرداری باید در لیگ بماند

خبرگزاری فارس: مربی تیم هندبال شهرداری کرمان گفت: در این بازی جنگیدیم، زیرا می‌خواستیم از حیثیت خود دفاع کنیم.

جنگ ما برای حیثیت بود / شهرداری باید در لیگ بماند

حمید صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در بازی مقابل سپاهان نشان دادیم که شایسته کسب یکی از سکوهای لیگ هستیم و اگر مشکلات مالی وجود نداشت، قطعاً این اتفاق می‌افتاد.

وی گفت: قصد بهانه گرفتن ندارم، اما اگر بازی‌های مهم این فصل را نگاه کنیم و بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، این حق را باید به شهرداری بدهیم که به عنوان نماینده سقوط به لیگ یک معرفی نشود.

صادقی ابراز داشت: مشکلات مالی امان تیم ما را بریده است و دیگر نمی‌دانیم به چه کسی باید اعتراض کنیم، اما در بازی با مدعی اصلی قهرمانی ثابت کردیم، لیاقتمان بیش از این‌هاست و مسئولان باید قدر از جان مایه گذاشتن بازیکنان ما را بدانند.

مربی شهرداری کرمان خاطر نشان کرد: یکی از دلایلی که منجر به این شد تا سپاهان را شکست دهیم، اجرا کردن تمام تاکتیک و دستورات مربیان توسط بازیکنان در درون زمین بود و بازیکنان ما جانانه کار کردند.

وی گفت: امیدوارم که شهرداری در لیگ بماند و تمام تلاش ما این است که حداقل تیم ما نیفتد، اما از مسئولین می‌خواهیم که به داد شهرداری برسند و اجازه ندهند یکی از تیم‌های با سابقه و پرافتخار هندبال کرمان به نابودی برسد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول