اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس جمهور و رئیس کمیته حمایت از انقلاب فلسطین:

رژیم صهیونیستی قائم مقام استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس جمهور و رئیس کمیته حمایت از انقلاب فلسطین گفت: بیگانگان کشور فلسطین را اشغال کرده‎اند و در حقیقت رژیم صهیونیستی قائم مقام استکبار جهانی است.

رژیم صهیونیستی قائم مقام استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام احمد موسوی در همایش آزادی فلسطین، آرمان بیداری اسلامی که عصر امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد اظهار داشت: اغراق نیست اگر بگوییم بزرگترین فاجعه انسانی عصر کنونی بر ملت فلسطین ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: تردیدی نداشته باشید که هیچ مصیبتی که بر ذهن هر انسانی متصور است، وجود ندارد که بر ملت فلسطین پیاده نشده باشد فاجعه‌هایی نظیر نسل‎کشی، بی‎خانمانی، شکنجه، آزارهایی با انواع مسائل، اهانت به عزت و کرامت انسانی و اهانت به ناموس مردم فلسطین بر این ملت از سوی بیگانگان پیاده شده است.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب فلسطین تصریح کرد: فلسطین ملتی است که از کشور و خانه خود بیرون شده و مردمی از آن سوی آبها در این کشور جمع شده‎اند و بزرگترین فاجعه انسانی را در آنجا وارد کرده‎اند.

موسوی با تاکید بر اینکه مسئله امروز مسئله فلسطین است تصریح کرد: بیش از نیم قرن موضوع فلسطین در صدر مسائل جهان اسلام وجود داشته و دارد و اگر تصور کنیم بین دو نظام توحیدی و استکبار جهانی ستیز و درگیری است نقطه آن ستیز و درگیری به عنوان جهان توحیدی فلسطین و به عنوان استکبار جهانی، اسرائیل است.

وی ادامه داد: آنها به دنبال امنیت اسرائیل و چپاول و غارت هستند و جهان اسلام به دنبال آزادی فلسطین است.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب فلسطین بیان داشت: باید آن کسانی که مدعی حقوق بشر هستند در فلسطین امتحان‎شان کنید و باید ببینید کسی که مدعی حقوق بشر است موضع او در فلسطین چگونه است.

همایش آزادی فلسطین، آرمان بیداری اسلامی عصر امروز با حضور ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، علیرضا جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، عباس قربانی رئیس دانشگاه جامع گلستان، فرمانداران شهرهای استان گلستان و جمعی از مردم و مسئولان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول