اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

فضای عمومی بحرین نمی‌گذارد نقشه رژیم صهیونیستی شکل بگیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به توطئه‌های استکبار در ارتباط با الحاق بحرین به عربستان گفت:‌ فضای عمومی بحرین نمی‌گذارد نقشه رژیم صهیونیستی در ارتباط با الحاق این کشور با عربستان سعودی شکل بگیرد.

فضای عمومی بحرین نمی‌گذارد نقشه رژیم صهیونیستی شکل بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک ولادت با سعادت امام محمد باقر (ع) گفت: امام باقر (ع) در دوران عمر با برکتشان نشر تعلیمات اصیل اسلامی و معارفه حقه بود که با پایه‌ریزی دانشگاه تشیع و علوم اسلامی همراه شد.

امام جمعه شهرری در ادامه با اشاره به سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت:‌ فتح خرمشهر روز عزت، شرف و سربلندی ایران اسلامی است که خاطره آن همواره در ذهن ملت غیور ایران اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه رجب عنوان کرد: ماه رجب جزو ماه‌هایی است که با ماه رمضان برابری می‌کند و امیدوارم نمازگزاران ضمن روزه گرفتن در این ایام اعمال لیله‌الرغائب که جمعه هفته آینده است را به جا بیاورند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی در ارتباط با الحاق بحرین به عربستان سعودی خاطرنشان کرد: فضای عمومی بحرین اجازه نخواهد داد که نقشه صهیونیستی در ارتباط با الحاق بحرین به عربستان سعودی صورت پذیرد.

امام جمعه شهرری با اشاره به فضای کنونی بحرین عنوان کرد: امروز انقلابیون بحرین در محاصره کاخ آل خلیفه، آل سعود را به این نتیجه رسانده که در صورت از دست دادن بحرین حکومت در عربستان را نیز از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: عربستان با الحاق بحرین به خاک خود به‌دنبال این است که مقدمات سرکوبی انقلاب بحرین را فراهم کند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی تاکید کرد: تمام تلاش دشمنان به خاطر نگرانی آنها از نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه به‌ویژه عربستان سعودی است.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول