اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل:

یوروویژن قلب مسلمانان را جریحه‌دار کرده است / رژیم صهیونیستی آسوده بخوابد، علی‌اف‌ها بیدارند

خبرگزاری فارس: تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: برپایی مسابقه یوروویژن قلب هر مسلمان آزاده و شیعه را جریحه‌دار کرده است.

یوروویژن قلب مسلمانان را جریحه‌دار کرده است / رژیم صهیونیستی آسوده بخوابد، علی‌اف‌ها بیدارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل اعم از بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی، علوم پزشکی، آزاد اسلامی، پیام نور هیئت مکتب‌الشهدای دانشگاه محقق اردبیلی، جامعه اسلامی دانشجویان و انجمن اسلامی دانشجویان در اعتراض به رژه همجنس‌بازان در کشور آذربایجان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: اقدامات ضد دینی و ضد اسلامی در دومین کشور شیعی جهان علاوه بر قباحت و ناشایست بودنش چهره کریه و واقعی دولتمردان و سردمداران این کشور را عیان کرده و سبب نابودی آنها شده است به طوری که این اشخاص به جای درس گرفتن از سرنوشت حاکمان ظالم و فاسد که به مقابله آشکار با دین و ارزش‌‌های اخلاقی می‌پرداختند سعی کردند ادامه‌دهنده راه ننگین سلف ناخلف خود باشند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی آسوده بخوابد چرا که علی‌اف‌ها بیدارند کشوری که برای خود تمدن چند هزار ساله قایل بوده و خود را در تاریخ جهان موثر می‌داند اما ذلت بندگی رژیم حقیری چون صهیونیسم را به جان خریده است.

این بیانیه می‌افزاید: دولتمردان آذربایجان غیرت شیعی را باید از حزب‌اللهی بیاموزند که در کمتر از یک ماه رژیم جعلی صهیونیستم را وادار به تسلیم و ذلت و  خواری کرد.

در این بیانیه خطاب به دولتمردان غرب‌پرست آمده است: خیال هم‌زبانان ما در جمهوری آذربایجان راحت باشد که دولتمردانشان اگر چه با تخریب خانه‌های مردم آخور خانه اصحاب لوط را تزئین می‌کنند اما در عوض سبیل اربابان رژیم صهیونیستی را چرب‌تر کرده و بر زیبایی شهر و دیارشان می‌افزایند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ملت ایران آرزو دارد برادر‌شان در جمهوری آذربایجان روزی تحت لوای اسلام حلاوت استقلال و آزادی را بچشد و همچون جمهوری اسلامی ایران بدون اتکا به شرق و غرب آزاد و مستقل زندگی کند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول