اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

برخی اعراب در جنایات رژیم صهیونیستی شریک هستند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: با وجود جنایات متعدد رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان اما امروزه برخی اعراب در این جنایت از اسرائیل حمایت می‌کنند.

برخی اعراب در جنایات رژیم صهیونیستی شریک هستند

عبدالله فاتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نامگذاری روز نکبت در مقابل روز عید ملی تأسیس رژیم صهیونیستی است که در روز 24 اردیبهشت 1327 برابر با 14 مه 1948 صورت گرفت که بر اساس تقویم عبری روز پنجم ایار است و به همین مناسبت تعطیل رسمی است و آن را جشن می‌گیرند، بنابراین از سوی فلسطینیان و حامیان آنها و حتی آزادیخواهان جهان که اشغال سرزمین دیگران را کاری ناشایست می‌دانند روز نکبت نام‌گذاری شده است.

وی افزود: فلسطینیان در این روز با برپایی راهپیمایی و تظاهرات خواستار آزادی قدس شریف هستند و خشم خود را نسبت به غاصبان نشان داده و اشغال سرزمینشان را محکوم می‌کنند و از کشورهای اسلامی و سازمان‌های بین‌المللی طرفدار حقوق بشر یاری می‌طلبند و در مقابل دژخیمان اسرائیل غاصب با گلوله به آنها پاسخ می‌دهند و هر سال در این روز تعدادی از آنها را شهید می‌کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر در ارتباط با موضع کشورهای عربی نیز تصریح کرد: سوریه و حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی جنایات اشغالگران را در جولان و جنوب لبنان و الخلیل محکوم کرده‌اند ولی دیگران با وجود شعار حمایت از اعراب و مسلمانان، متاسفانه با سکوت معنادار خود اسرائیل غاصب را در انجام جنایاتش تشویق می‌کنند.

فاتحی اضافه کرد: مگر فراموش کرده‌ایم که در جنگ حزب‌الله با رژیم صهیونیستی جانب اسرائیل غاصب را گرفتند و به همین جهت منفور ملت‌های خود هستند و ناخواسته به بیداری اسلامی که به یمن و برکت انقلاب اسلامی و نفس ملکوتی امام راحل (ره) و رهبری مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای در جهان و کشورهای اسلامی آغاز شده است کمک می‌کند و به یاری خداوند آزادی همه ملت‌های مسلمان و سرزمین اشغالی به زودی محقق می‌شود تا زمینه ظهور امام عصر (عج) فراهم شود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول