اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل:

روابط عمومی برتر استان اردبیل 8 خرداد معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل گفت: با ارزیابی‌های انجام شده در قالب کمیته ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، روابط عمومی برتر هشتم خرداد معرفی می‌شود.

روابط عمومی برتر استان اردبیل 8 خرداد معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بلال پیرمحمد صبح امروز در نشست روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان که به مناسبت روز ارتباطات در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: این کمیته با بررسی همه جانبه فعالیت روابط عمومی‌ها و ارزشیابی آنها با یک هفته تاخیر به دلیل برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سفر رئیس جمهور روز هشتم خرداد ماه در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان اردبیل از روابط عمومی برتر تجلیل می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل با بیان اینکه خانواده روابط عمومی استان در یک سال گذشته در برنامه‌های مختلف نظیر هفته دولت، دهه فجر و برپایی دو نمایشگاه دستاورد دولت و سفرهای رئیس جمهور تلاش گسترده‌ای داشته‌اند، افزود: در سال جاری نیز به مناسبت‌های مختلف شورای روابط عمومی‌های استان با همراهی مطبوعات و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف را در دستور کار قرار داده است.

رئیس روابط عمومی استانداری اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود، روابط عمومی را عنصر بنیادین در توسعه جوامع و شالوده حرکت‌های علمی یاد کرد و افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند در عصر اطلاع‌رسانی قدرت فائق از آن کشوری است که در حوزه ارتباطات و رسانه‌ها تاثیرگذار بوده، چرا که امروز جنگ حقیقی جنگ تاثیرگذاری بر جوامع جهانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه چند نفر از روسا و مدیران روابط عمومی به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه روابط عمومی و تعامل مثبت با رسانه‌ها پرداخته و چالش‌های پیش رو را مطرح کردند.

دبیر خانه مطبوعات استان نیز در این نشست از برخی روابط عمومی‌ها به دلیل پرداخت نشدن هزینه چاپ آگهی، فعال نبودن سایت خبری دستگاه‌های مختلف، به روز رسانی نکردن سایت‌های دستگاه‌های مختلف، ضعف خبر نویسی در روابط عمومی‌ها و تعامل نداشتن برخی از روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و اصحاب رسانه ابراز گلایه کرد.

حبیب احمدی همچنین برخورد سلیقه‌ای برخی روابط عمومی‌ انتقاد کرد و اذعان داشت: پیشنهاد می‌‌کنیم نشست‌های فصلی با محوریت خانه مطبوعات و شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها برگزار شود تا در یک تعامل و ارتباط نزدیک بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول