اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع):

سپاه در راه اعتلای فرهنگ اسلامی تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) گفت: یکی از وظایف سپاه پاسداران اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی بوده که این فرهنگ از اسلام ناب منشعب شده است.

سپاه در راه اعتلای فرهنگ اسلامی تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سید حسن اکبری ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در زمان جنگ با آیت‌الله نوری‌همدانی اظهار داشت: سپاه پاسداران خود را در قبال حفظ و صیانت از فرهنگ اسلامی و انقلاب در جامعه مسئول می‌داند و در این راستا تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: سلحشوری سپاهیان در هشت سال جنگ تحمیلی امروز به تلاش در عرصه‌های نوینی که پیش روی نظام قرار دارد، تبدیل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) ابراز داشت: عرصه فرهنگ نیز یکی از همین عرصه‌ها است که سپاه پس از پیروزی‌های خود در عرصه نظامی به دنبال کسب پیروزی در آن است.

وی با اشاره به اینکه سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) نیز یکی از مجموعه‌های فعال در این زمینه است افزود: این سپاه همیشه پیروز نیز همانطور که در زمان جنگ در جبهه‌ها برای صیانت از اسلام تلاش کرد، امروز نیز در عرصه فرهنگ برای حفظ باورها و اعتقادات دینی جامعه دغدغه دارد.

اکبری با اشاره به تلاش بسیج جامعه زنان استان قم برای برگزاری کنگره ملی حضرت زینب(س) اضافه کرد: این کنگره قرار بود در سال 90 برگزار شود که به دلیل اهمیت امر به تأخیر افتاد.

وی اذعان داشت: کنگره ملی حضرت زینب(س) حرکت عظیمی به منظور شناساندن شخصیت این بانوی بزرگوار در جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) خاطر نشان کرد: این کنگره با حضور شخصیت‌های ارزشمند و با تدوین متون پراهمیت در زمینه شخصیت این بانوی بزرگوار گام مهمی در شناساندن قهرمان کربلا به جامعه امروز خواهد بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول