اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشکر از حمایت‌های سردار جعفری

فرمانده سپاه عاشورا آسیایی شدن تراکتور را تبریک گفت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی راهیابی تیم تراکتورسازی تبریز به جام باشگاه‌های آسیا و کسب نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال را تبریک گفت و از حمایت‌های فرمانده کل سپاه در این رابطه تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه عاشورا آسیایی شدن تراکتور را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی راهیابی تیم تراکتورسازی تبریز به جام باشگاه‌های آسیا و کسب نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال را تبریک گفت و از حمایت‌های فرمانده کل سپاه در این رابطه تقدیر و تشکر کرد.

علی‌اکبر پورجمشیدیان در این پیام آورده است: بار دیگر تلاش‌های بی‌دریغ نیروهای ارزشمند نظام و انقلاب و کوشش‌های مجدانه بازیکنان سخت‌کوش تیم تراکتورسازی در مصاف با حریفان در لیگ یازدهم جام خلیج فارس در آستانه میلاد صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (س) به ثمر نشست و این نایب قهرمانی برای اولین بار بعد از چهل سال انتظار، کام مردم غیور، ولایتمدار و قهرمان پرور آذربایجان را شیرین کرد.

وی در این پیام تصریح کرده است: بدینوسیله ضمن عرض تبریک خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی (ره) و پیروزی گرانسنگ این تیم که توانست در این سری از مسابقات سرنوشت‌ساز، آسیایی شود را به مردم ولایی استان تبریک گفته و از کادر فنی، بازیکنان و مدیریت ارزشی این باشگاه ورزشی تشکر می‌کنم.

پورجمشیدیان تصریح کرد: اینجانب از همه مسئولان و دست‌اندرکاران به‌ویژه سردار سرلشکر جعفری که با حمایت‌های مادی و معنوی بی‌دریغشان زمینه خلق این حماسه را به وجود آوردند، عرض تقدیر و تشکر مضاعف را دارم.

وی خاطرنشان کرد: در پایان، با آرزوی اینکه تیم تراکتورسازی تبریز با مدیریت قوی و بهره‌مندی از حمایت‌های مادی و معنوی همه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در مسیر پیشرفت و بالندگی برخوردار باشد، لطف و مرحمت بی‌کران الهی را از درگاه خداوند سبحان برایشان خواهانم.

گزارش فارس حاکی است تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر توانست با کسب 66 امتیاز و تنها با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را به سپاهان اصفهان واگذار و نایب قهرمان شود.

این بالاترین عنوان تراکتورسازی در طول تاریخ 42 ساله این باشگاه است، تراکتورسازی در سال 71 عنوان سوم لیگ برتر را کسب کرده بود.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول