اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع):

سپاه حامی مستضعفان جهان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب گفت: دشمنان هر روز علیه سپاه هیاهویی به پا می‌کنند زیرا می‌دانند این نهاد مقدس حامی مستضعفان جهان است.

سپاه حامی مستضعفان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در همایش پایوران خواهر سپاه علی‌ابن‌ابیطالب، ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: هر چه آگاهی مردم نسبت به شخصیت حضرت زهرا (س) افزایش یابد، قطعا در حفظ حجاب و عفافشان تاثیرگذار خواهد بود و شما خواهران پاسدار باید تلاش کنید در همین راستا گام بردارید.

وی افزود: شما که در مجموعه مقدس سپاه مشغول هستید، تلاشتان این است که در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی خدمت کنید و این اقدامی بسیار مقدس است ولی باید این نگاه را به بسیجیان نیز منتقل کنید.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب با بیان اینکه کسانی که وارد سپاه می‌شوند، نگاه تکلیف‌گرایانه، تشرع و تعبد دارند اظهار داشت: کسانی که در این مجموعه هستند، امروز به عنوان خار چشم دشمنان هستند و از سوی دیگر به عنوان مرهم قلب همه کسانی هستند که دل در گرو آزادی بسته‌اند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه دشمنان هر روز علیه سپاه هیاهویی به پا می‌کنند زیرا می‌دانند این نهاد مقدس حامی مستضعفان جهان است گفت: همه مستضعفان جهان چشم امیدشان به ولایت فقیه، نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به شهیده شاخص سال 91 به نام شهیده ناهید فاتحی‌کرجو از خطه کردستان که گروهک کومله وی را به واسطه علاقه‌مندی به نظام و امام راحل پس از ماه‌ها شکنجه، زنده به‌ گور کرده بود اظهار داشت: چنین شخصیت‌هایی نمونه و الگویی برای ما هستند و قطعا بدانید که حضرت زهرا(س) عنایتی به این شهیده داشته که اینگونه در برابر شکنجه‌ها مقاومت کرده و حتی هنگام زنده به‌ گور کردنش هم کلامی علیه نظام و امام به زبان نیاورد.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با اشاره به استقبال گسترده مردم کردستان از مقام معظم رهبری گفت: مردم خطه کردستان علاقه‌مند به نظام و ولایت هستند و شهیده کرجو نمونه‌ای از زنان باایمان و معتقد این خطه است.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه آن شهیده هرگز فکرش را هم نمی‌کرد روزی در سراسر کشور ایران اسلامی نامش پرآوازه شود، اظهار داشت: کسانی که در راه خدا، اسلام و دین و انقلاب با سختی‌ها مقابله می‌کنند جایگاه رفیعی در نزد خدا دارند.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره 6 هزار شهیده جامعه زنان و 120 شهیده زن استان قم را باید همواره گرامی داشت اظهار کرد: این شهدا راه حضرت زهرا(س) را پیمودند و در دفاع از ولایت جان خود را فدا کردند و امروز مانند ستارگانی فروزان برای هدایت نسل جوان هستند.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب افزود: با حضور در منازل شهدای زن استان قم یاد و خاطره آنان را گرامی داشته و نسبت به رفع مشکلاتشان تلاش کنید که این خواسته مقام معظم رهبری از سپاه و بسیج است.

وی در پایان از سازمان جامعه زنان خواست تا نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاشی مضاعف داشته و در این عرصه در جامعه اثرگذار و در سطح استان جریان‌ساز باشد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول