اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

مربیان عقیدتی سیاسی سپاه فارسان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مربیان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه فارسان بعدازظهر امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان تجلیل شدند.

مربیان عقیدتی سیاسی سپاه فارسان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده گردان امام حسین(ع) فارسان در مراسم تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی این سپاه اظهار داشت: بزرگ‌ترین خصوصیات شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این بود که از نظر اعتقادی و معنوی در سطح بسیار بالایی قرار داشتند.

رزاق قاسم‌پور افزود: همه شهدا مانند یک مربی عقیدتی عمل می‌کردند و امروز هم شهدای دفاع‌ مقدس بهترین فرهنگ‌سازان جامعه ما محسوب می‌شوند.

وی بر ضرورت الگوگیری از شهدای دفاع مقدس تاکید و تصریح کرد: مربیان شهید ما بهترین اساتید و معلمان کشور هستند که پرکردن جای خالی آنها بسیار مشکل است.

فرمانده گردان امام حسین(ع) فارسان ادامه داد: اگر بخواهیم در انجام وظایف خود درست عمل کنیم و در هدایت جامعه گام مهمی برداریم باید شهیدان را الگوی خود قرار دهیم.

قاسم‌پور در ادامه با اشاره به سالروز آزادسازسازی خرمشهر، این حماسه بزرگ را گام مهمی در پیروزی ایران دانست و افزود: فتح خرمشهر ضربه بزرگی به رژیم بعثی عراق زد و از آن‌جا بود که رزمندگان کشور با روحیه بالاتر و انسجام بیشتر در جبهه‌های حق علیه باطل حرکت کردند.

وی تصریح کرد: با وقوع این پیروزی بزرگ، جنگ وارد مرحله جدیدی شد و قوای اسلام با حمله‏‌های کوبنده خود، مرحله به مرحله پیروزی‌های تازه‌‏ای را به ارمغان آوردند.

فرمانده گردان امام حسین(ع) فارسان بر ضرورت گرامیداشت هرچه بیشتر سالروز فتح خرمشهر تاکید کرد و افزود: پس از فتح خرمشهر نه تنها اندیشه تصرف ایران غیرممکن شد، بلکه ترس و وحشت وجود آن‌ها را گرفت و اینجا بود که یاری و امداد الهی بیش از پیش خود را به رزمندگان اسلام نشان داد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول