اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فارسان:

سپاه فارسان با 65 برنامه سوم خرداد را گرامی می‎دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فارسان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد افزون بر 65 عنوان برنامه در سطح رده‌های تابعه سپاه فارسان برگزار می‏شود.

سپاه فارسان با 65 برنامه سوم خرداد را گرامی می‎دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمحمد سعیدی بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان حوزه‌های مقاومت و معاونین سپاه ناحیه فارسان با یادآوری حماسه فتح خرمشهر و چگونگی خلق آن، اظهار داشت: رمز جاودانگی شهدا در اخلاص و تقوای آنهاست.

وی افزود: کشور عزتمند ایران اسلامی در طول اعصار گذشته بارها و بارها نشان داده که در مقابل ظلم ظالم و مستبدین سکوت نخواهد کرد و عزیزان خود را در این راه نثار خواهد کرد.

سعیدی هشت سال دفاع مقدس را نمونه بارز رشادت، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دانست و گفت: سختی و پچیدگی عملیات‌ها هرگز نتوانست بر اعتقاد راسخ و استوار رزمندگان اسلام خللی وارد کند.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان با تاکید برکیفیت بخشیدن به برنامه‎های سوم خرداد، گفت: در حوزه‎های مقاومت و رده‌های تابعه سپاه فارسان بیش از 65 عنوان برنامه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده به‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، گفت: برگزاری صبحگاه مشترک در جوار قبور مطهر شهدای شهرستان، فضا‌سازی رده‌های سپاه، دیدار با خانواده معظم شهیدان عملیات بیت المقدس، برپایی نمایشگاه عکس و خاطره، مسابقه کتابخوانی و طرح‌های قرآنی بخشی از این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

سعیدی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند فتح خرمشهر نمونه کوچکی از رشادت و ایثار انسان در راه رضای خداوند متعال است، افزود: در این ایام مسابقات ورزشی مختلف و فراخوانی گردان‌های عاشورا و الزهرا(س) نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول